250’Lik Motor Almak İstiyorum Yardım

evet ama 200bin sıfır nk almakdan sa 2. elde temiz cb250r yada cl250 en mantıklı seçim olur sıfır nk 2000bin etmez 2. elde 3 5bin km de zaten 120 130binlerde fiyat.
sonra honda cl250 yi türkiyedeki fabrikaya getirsin arkadasın para yarı yarıya cöp olsun :D bunlar da düsünülmeli arada malum
 
Yorumunuz şimdi düştü çok teşekkür ederim hocam zaten Honda‘nın motorlarında pek sorun çıktığını düşünmüyorum tabii modele göre değişkenlik gösteripebilir ama bahsetmiş olduğumuz bu model almak konusunda içime sinen bir motor yüksek ihtimalle ilk bunu alacağım
Cl kullanıcıları temiz kullanır hondada ama sen genede güzel bi expere motoru göster bu arada piyasanın yarısnıdan çoğu bisikletciden motorcu açıp exper yapanlarla dolu onlardan kaçınmaya bak mümkünse hondanın servisine götür genel bi chek up yapsınlar çok çok arıza tespit ücreti ödersin bişeu çıkarsa
 
sonra honda cl250 yi türkiyedeki fabrikaya getirsin arkadasın para yarı yarıya cöp olsun :D bunlar da düsünülmeli arada malum
Hocam adam ozaman ya pcx alacak yada pcx alacak yada tercihen pcx tercih edebilir biz burda fabrika açılmadığı durumda nk nın sıfırı zarar ettirir diye konuşuıyoruz. Hondanın sıfırıda 2. elide zarar ettirmez kolay kolay şuan pcx alanların g*tünde patladı motorlar o ayrı güzel bişey ama motoru yatırım için alırsanız zaten durum bu yere gelir
 
Yani siz CL250 Alınmaz mı diyorsunuz hocam ?
ya demiyorumda 250nk ile aralarında pek fark yok, fazla vermeye değmez. cl250 giriş segmenti eh kalitede bi motor, ve pahalı olmasının sebebi ithal olması. pcx örneğindeki gibi türkiyede birlestirilmeye baslarlarsa gecmis olsun 250nk parasına satarsın belki
 
ya demiyorumda 250nk ile aralarında pek fark yok, fazla vermeye değmez. cl250 giriş segmenti eh kalitede bi motor, ve pahalı olmasının sebebi ithal olması. pcx örneğindeki gibi türkiyede birlestirilmeye baslarlarsa gecmis olsun 250nk parasına satarsın belki
Anladım hocam sizden öğrendim bunu ikinci el fiyatlara baktığım zaman 200.000 TL bandında değişkenlik gösteriyor alırsam muhtemelen beş ay veya altı ay kullanıp satarım belki fiyatının biraz aşağısında satarım belki de satmam orası meçhul ama sıkıntı bulursam temiz kullandıktan sonra problem çıkmaz
 
Yani siz CL250 Alınmaz mı diyorsunuz hocam ?
Cl alınır arkadaş honda tr ye fabrika açtı pcx üretiyoyta cl yi de üretirse cl piyasası düşer diyor fiyatları düşer diyor zarar edersin demek istiyo 200e cl aldın sonra honda tr de üretti motor 150k olur fln diyor ama çok düşük bi ihtimal geçen pazartesi activayı servise götürdüm honda pcx sh ve tr ye özel bi scppter üretecekler dedi bana o yönden kafa rahat olabilir aslşında ve diyelim honda cl yi üretti tr de Lan gene nk kadar zarar ettirmez a* ne dim daha neyse hocam sen başlıangıç mootoru alcan acemisin honda al yoluna bak acemi oldğundan çin motoru seni üzer en ufak sorunda çözemezsin vs üzülürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anladım hocam sizden öğrendim bunu ikinci el fiyatlara baktığım zaman 200.000 TL bandında değişkenlik gösteriyor alırsam muhtemelen beş ay veya altı ay kullanıp satarım belki fiyatının biraz aşağısında satarım belki de satmam orası meçhul ama sıkıntı bulursam temiz kullandıktan sonra problem çıkmaz
Rfk honda al geç çok düşünme relax ol
 
Cl alınır arkadaş honda tr ye fabrika açtı pcx üretiyoyta cl yi de üretirse cl piyasası düşer diyor fiyatları düşer diyor zarar edersin demek istiyo 200e cl aldın sonra honda tr de üretti motor 150k olur fln diyor ama çok düşük bi ihtimal geçen pazartesi activayı servise götürdüm honda pcx sh ve tr ye özel bi scppter üretecekler dedi bana o yönden kafa rahat olabilir aslşında ve diyelim honda cl yi üretti tr de Lan gene nk kadar zarar ettirmez a* ne dim daha neyse hocam sen başlıangıç mootoru alcan acemisin honda al yoluna bak acemi oldğundan çin motoru seni üzer en ufak sorunda çözemezsin vs üzülürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Rfk honda al geç çok düşünme relax ol
Hocam sakin sen şimdi CL250 alınır mı yoksa alınmaz mı diyorsun
 
Anladım hocam sizden öğrendim bunu ikinci el fiyatlara baktığım zaman 200.000 TL bandında değişkenlik gösteriyor alırsam muhtemelen beş ay veya altı ay kullanıp satarım belki fiyatının biraz aşağısında satarım belki de satmam orası meçhul ama sıkıntı bulursam temiz kullandıktan sonra problem çıkmaz
yani honda olsun falan diyosan alabilirsin, ben bir yılımın 4 ayını falan avrupada geciriyorum adamlar yamahayla hondayla aynı para olmasına ragmen cfmoto alıyor. bi bizde böyle cf dandik algısı var anlamadım gitti. neyse istedigini al kardes
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cl alınır arkadaş honda tr ye fabrika açtı pcx üretiyoyta cl yi de üretirse cl piyasası düşer diyor fiyatları düşer diyor zarar edersin demek istiyo 200e cl aldın sonra honda tr de üretti motor 150k olur fln diyor ama çok düşük bi ihtimal geçen pazartesi activayı servise götürdüm honda pcx sh ve tr ye özel bi scppter üretecekler dedi bana o yönden kafa rahat olabilir aslşında ve diyelim honda cl yi üretti tr de Lan gene nk kadar zarar ettirmez a* ne dim daha neyse hocam sen başlıangıç mootoru alcan acemisin honda al yoluna bak acemi oldğundan çin motoru seni üzer en ufak sorunda çözemezsin vs üzülürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Rfk honda al geç çok düşünme relax ol
ikinci el alacağı nk niye zarar ettirsin
 
yani honda olsun falan diyosan alabilirsin, ben bir yılımın 4 ayını falan avrupada geciriyorum adamlar yamahayla hondayla aynı para olmasına ragmen cfmoto alıyor. bi bizde böyle cf dandik algısı var anlamadım gitti. neyse istedigini al kardes
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ikinci el alacağı nk niye zarar ettirsin
Hocam ben illa HONDA CL250 alıcam demiyorum şimdi ikiniz de farklı yorumlar yapıyorsunuz benim de ister istemez kafam karışıyor arada kalıyorum emin olmak için soruyorum yanlış anlamayın lütfen
 
1.95 90 kiloyken bir yıl eski kasa nk 250 kullandım. Küçük duruyor ama abes değil 250cc neredeyse her şey küçük zaten. Motor alınır ama 12 taksit vs gibi zorunluluk yoksa sıfır alma. Motor 2. El alınır bence. Çok çok daha uuguna gelir. Milyonluk motor almıyosam en azından.
 
Hocam ben illa HONDA CL250 alıcam demiyorum şimdi ikiniz de farklı yorumlar yapıyorsunuz benim de ister istemez kafam karışıyor arada kalıyorum emin olmak için soruyorum yanlış anlamayın lütfen
son konusayım o zaman kafanı bulandırmadan;

ben 250nk ve cl250 arasında ikinci elleri arasında 70 80k varken bu aradaki farka degmeyecegini düsünüyorum, tipi falan da daha yakısıklı. ben 250nk alırdım ki aldım da, hic sorun cıkartmadı bana 5500kmde. ama sen kafam rahat olsun diyosan cl250 alabilirsin tercih senin
 
son konusayım o zaman kafanı bulandırmadan;

ben 250nk ve cl250 arasında ikinci elleri arasında 70 80k varken bu aradaki farka degmeyecegini düsünüyorum, tipi falan da daha yakısıklı. ben 250nk alırdım ki aldım da, hic sorun cıkartmadı bana 5500kmde. ama sen kafam rahat olsun diyosan cl250 alabilirsin tercih senin
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam kafama takılan bir şey olursa tekrardan buraya yazarım 🙏🏻
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,623
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top