ahmttunc
80+ Gold
- Katılım
- 9 Nisan 2025
- Mesajlar
- 5,580
- Reaksiyon skoru
- 3,202
buna yorum yapamam benim boy kısa nkyı rahat sürüyodum 190 altında ufak durabilir ama kime neTeşekkür ederim hocam benim boyum biraz uzun bir 90 boyundayım motor altımda ufak kalır mı acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
gidon çok boşluklu gibi hiç böyle güven vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
200 bağlanmaz bu motoraTeşekkür ederim hocam benim boyum biraz uzun bir 90 boyundayım motor altımda ufak kalır mı acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam ikinci el alıyorsunuz ama sıfır almak bir süre kullandıktan sonra satmak sizce mantıklı değil mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bu fiyat sizce normal mi hocam 0