walker3510
80+
- Katılım
- 31 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 35
- Reaksiyon skoru
- 5
çok para ya ben şahsen almazdım 20ye çıkarsa bütçen 4070 alikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
çok pahalı o parayı hak etmiyorikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
ikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
izmirde yasadigim icin alamiyorum her yerden
anladim tesekkurler peki psu dan da masraf duserek rtx 5060 nasil olur3080ti hakkı min 75derece ve üzeri. Değerleri iyi ama 4-5 yıllık bu sıcaklıklarda çalışan karta o parayı vermek şuan pek mantıklı değil. 3080 kullanmış biri olarak sana kesin diyeceğim sey o kartı alırken olası arıza risklerini de göze alman lazım.
maalesef cikmaz o kadarçok para ya ben şahsen almazdım 20ye çıkarsa bütçen 4070 al
bana kötü geldi 3080ti 1080p de furmark gl ayarında 163 fps veriyo 340w çekiyor ppw si 0.47 bana absürt geldi bende de güç olarak benzer olan 6800 xt var aynı ayarlarda 240w çwkip 240 fps ler veriyorikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
Sadece sıcaklık değerlerini yorumlayacağım. Değerler normal. 3000 serisinde sarı sitede termalleri bozuk, bakımsız çok kart satılıyor. Bu kartta kusur değil elbette. Yorgunluk var. %73 rpmler kısmen gürültülü çalışıyor diyebiliriz. Eğer ki bu bakımlı haliyse ileride pump out olduğunda mocaun bu rpmlerde yükselecektir. Ama dediğim gibi çok zordur 3000 serisinde temiz kart bulmak.ikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
amd ekran karti Alınır mı? peki daha guclu oluyorlar ama yazilimsal olarak nvidia daha iyi belki amd de dusunebilirimbana kötü geldi 3080ti 1080p de furmark gl ayarında 163 fps veriyo 340w çekiyor ppw si 0.47 bana absürt geldi bende de güç olarak benzer olan 6800 xt var aynı ayarlarda 240w çwkip 240 fps ler veriyor
4070 lerin temizi de 23 25 arasi kiçok para ya ben şahsen almazdım 20ye çıkarsa bütçen 4070 al
ben ocakta 10350 ye aldım 6800 xt yi macunu falan değiştirdim kullanıyorum daha hiçbi sorun yaşamadım bu sen yaşamayacaksın demek değil ama amd artık o eski rx470 480 ler gibi hata vermiyor yeni kartları daha iyi o konuda fiyatlar da uygun bence alınıramd ekran karti Alınır mı? peki daha guclu oluyorlar ama yazilimsal olarak nvidia daha iyi belki amd de dusunebilim
O zaman git 14-15e temiz birkaç aylık 5060 al her hafta güncelleme geliyor yapsrsın tertemiz kafan kulağın rahat bir şekilde kullanırsınanladim tesekkurler peki psu dan da masraf duserek rtx 5060 nasil olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
maalesef cikmaz o kadar