Cahit Arf
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 663
- Reaksiyon skoru
- 207
hocam nasıl olablir 400 tl lik şey için hemmen intele geçilir hemennDeğmez bence o işlemci için hocam ilerde upgrade bilan düşünmüyorsan
hocam nasıl olablir 400 tl lik şey için hemmen intele geçilir hemennDeğmez bence o işlemci için hocam ilerde upgrade bilan düşünmüyorsan
keyfi itx ofis kasası yaptım hocam o işlemci elimde vardıbizim işlemci üflesen soğuyor ya![]()
adamdaki keyfe bak bekasa küçük hocamThermalright Peerless Assassin 90 SE cpu sogutma sığıyor tek bu da anca i5 14400f kadar sogutur . keyfi alasım geldi ama
Alıntıyı görüntüle
En az 2gr tf7 çok met ediliyor ama bana gelen resmen taş gibiydi sürmeye çalıştım kanser etti attım . Ayrıca hepsiburada üzerinden mart ayında aldım thermalright fan yanında indirimli fiyatı 400tl idi .AM5'de güçlendirme kiti pek bir işe yaramıyor. Benim tanıdığım bir kişi kullanmıştı 1 derece artmıştı hatta. LGA 1700'de 10 dereceye kadar etki edebiliyor. Bende alsam mı diye düşünmedim değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kaç gram macun geliyor bu arada? O bilgiyi göremedim. 1gr falandır heralde.
Haklısın internette bakıyorum gerçekten bir iki derece fark ediyor etmiyor. Misal örnek.AM5'de güçlendirme kiti pek bir işe yaramıyor. Benim tanıdığım bir kişi kullanmıştı 1 derece artmıştı hatta. LGA 1700'de 10 dereceye kadar etki edebiliyor. Bende alsam mı diye düşünmedim değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kaç gram macun geliyor bu arada? O bilgiyi göremedim. 1gr falandır heralde.
kasa modeli nedir hocam bende 13. nesil var matx için denemek istiyorum sığar mıkeyfi itx ofis kasası yaptım hocam o işlemci elimde vardı
İ9-12900k için alınır mı? Thermalright Aqua Elite 360mm sıvı soğutma ile kullanıyorum.Değmez bence o işlemci için hocam ilerde upgrade bilan düşünmüyorsan
bu model ben bi pc dükkanından sıfır psusuz aldım. 750w da corsair yarı moduler gold psu taktım.kasa modeli nedir hocam bende 13. nesil var matx için denemek istiyorum sığar mı
Ben MX6 kullandığımdan alışkınım. Zaten yaymaya gerek yok ki? Ortaya nokta sıksanız yeter.En az 2gr tf7 çok met ediliyor ama bana gelen resmen taş gibiydi sürmeye çalıştım kanser etti attım . Ayrıca hepsiburada üzerinden mart ayında aldım thermalright fan yanında indirimli fiyatı 400tl idi .
Bende de Mx-6 var. 9800x3dye X olarak surdum, onerilen de buydu, bir sorun cikarmadi. Intellerde farkli olabilir. Hava isinmaya baslayinca bosta 41-43 arasi takilan cpu 45" gosterir oldu. Mx-7 de aldim, sonrakine onu surmeyi planliyorum.Ben MX6 kullandığımdan alışkınım. Zaten yaymaya gerek yok ki? Ortaya nokta sıksanız yeter.
Sürüş şekilleri değişiyor. Ben nokta sürmeyi seviyorum. Daha basit. Üstüne soğutucuyu kapatınca zaten yayılacak. Zamanla MX6 nedense performans kaybediyor. Bende bunu Noctua NT-H1 ile değiştirdikten sonra fark etmiştim. Noctua 7 ayda performans kaybetmemişti ama MX6 kaybetmişti.Bende de Mx-6 var. 9800x3dye X olarak surdum, onerilen de buydu, bir sorun cikarmadi. Intellerde farkli olabilir. Hava isinmaya baslayinca bosta 41-43 arasi takilan cpu 45" gosterir oldu. Mx-7 de aldim, sonrakine onu surmeyi planliyorum.
i3 12100F için alınır mı bir de montajı zor mu pinleri yamultmayalım sonraSon 6 ayın en düşük fiyatında. 'kazan100' koduyla başlıktaki fiyata geliyor, ihtiyacı olan değerlendirebilir.
Thermalright Intel Lga 1700 Soketli İşlemciler İçin Mavi Güçlendi Fiyatları ve Özellikleri
Thermalright Intel Lga 1700 Soketli İşlemciler İçin Mavi Güçlendi en iyi özellikleri ve gerçek kullanıcı yorumları uygun fiyatlarla n11'de. Kampanyalı ve uygun fiyatlarla satın al.www.n11.com