Ets2 Vs. İçin Keyif Amaçlı Direksiyon Seti Önerisi

Yok arkadaş Moza ile PXN arasında kalmıştı. Ben olsam Simracing yapmayacaksam VD4 alırdım. Genel kullanıma daha uygun ve daha ucuz. VD6 kullanıcısı olarak söylüyorum 😄
vd4 e zam gelmeden dün sipariş ettim. kargoyu bekliyorum. :)
 
Dediklerine göre önerebileceğim marka Truhstmaster olacaktır tam bi model öneremem çünkü 13 den başlıyor 30 a kadar yolu var ve direksyon tipler vs de farklı markanın 2 3 setini incele al derim
 
Dediklerine göre önerebileceğim marka Truhstmaster olacaktır tam bi model öneremem çünkü 13 den başlıyor 30 a kadar yolu var ve direksyon tipler vs de farklı markanın 2 3 setini incele al derim
Hocam siz her denilene inanmayın :D Onu diyenlerin güncel modeller hakkında fikri yok çünkü. Konu sahibi alabileceği en iyi direksiyon setini almış bile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız umarım :D
vd4 e zam gelmeden dün sipariş ettim. kargoyu bekliyorum. :)
 
Hocam siz her denilene inanmayın :D Onu diyenlerin güncel modeller hakkında fikri yok çünkü. Konu sahibi alabileceği en iyi direksiyon setini almış bile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız umarım :D
Hocam arkadaş şu şuşu özellik de olsun satarsam kolay satim dedi ya bende o arkadaşın dediklerine göre bunu alabilirisn dedim.
Açıkçası pch donanım arşivi storylerinde truhstmaster ın direksiyon setlerini genel olarak paylaşıyuoduda logitechden kötümü acaba?
Güncel olarak ne var bide piyasada benim bildiğim bi Truhstmaster bide Logitech var
 
Hocam arkadaş şu şuşu özellik de olsun satarsam kolay satim dedi ya bende o arkadaşın dediklerine göre bunu alabilirisn dedim.
Açıkçası pch donanım arşivi storylerinde truhstmaster ın direksiyon setlerini genel olarak paylaşıyuoduda logitechden kötümü acaba?
Güncel olarak ne var bide piyasada benim bildiğim bi Truhstmaster bide Logitech var
Hocam Direct Drive setler var artık. Thrustmaster ve Logitech'in kullandığı motorlar eskidi. Onlar çıkalı 10 yıl oldu. Şuan Direct Drive motor kullanan Moza ve PXN modellerini öneriyoruz.

Merak ettiyseniz aşağıdaki konuya göz gezdirebilirsiniz.
 
Hocam Direct Drive setler var artık. Thrustmaster ve Logitech'in kullandığı motorlar eskidi. Onlar çıkalı 10 yıl oldu. Şuan Direct Drive motor kullanan Moza ve PXN modellerini öneriyoruz.

Merak ettiyseniz aşağıdaki konuya göz gezdirebilirsiniz.
Hocam okudum ve cidden etkilendim 2 senedir aktif takip etmiyorum. Ve bunların erişilebilirliğinin daha makul düzeye geldiğinide şimdi öğrenmiş oldum teşekkürler ihtiyacım olursa aklımın bi kenarında artık
 
Konu neden yukarı çıktı ki?
 
Hocam siz her denilene inanmayın :D Onu diyenlerin güncel modeller hakkında fikri yok çünkü. Konu sahibi alabileceği en iyi direksiyon setini almış bile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız umarım :D

Hocam siz her denilene inanmayın :D Onu diyenlerin güncel modeller hakkında fikri yok çünkü. Konu sahibi alabileceği en iyi direksiyon setini almış bile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız umarım :D
hocam direksiyon geldi . windows pc açılırken sola doğru sürekli dönüyor garip garip hareketler yapıyor. ayrıca windows11 xbox gamepad olarak görüyor. Bu yüzden dolayı mı bilmiyorum. ETS de direksiyon ve gaz freni PANEL+PANEL olarak görüyor. Rehberinizdeki gibi Simracing yükledim ayarları yaptım. Oyuna girdiğimde herhangi bir bir problem yok. Direksiyon çalışıyor. Acaba eski usül driver yükleyip tanımlamamı yapmam gerekiyor. Yardımcı olabilir misn ?
 
Son düzenleme:
hocam direksiyon geldi . windows pc açılırken sola doğru sürekli dönüyor garip garip hareketler yapıyor. ayrıca windows11 xbox gamepad olarak görüyor. Bu yüzden dolayı mı bilmiyorum. ETS de direksiyon ve gaz freni PANEL+PANEL olarak görüyor. Rehberinizdeki gibi Simracing yükledim ayarları yaptım. Oyuna girdiğimde herhangi bir bir problem yok. Direksiyon çalışıyor. Acaba eski usül driver yükleyip tanımlamamı yapmam gerekiyor. Yardımcı olabilir misn ?
Hangi oyun Xbox gamepad olarak görüyor? Eğer vJoy gibi uygulamalar yüklüyse o da çakışma yaptırabilir. Ayrıca Direksiyonun USB kablosunu kasanın arkasındaki USB portlarına takın. Ön panele ya da Hub'a takmayın.

PXN Simracing yazılımını kurduysanız başka bir şeye gerek yok. Onun içinden yazılım güncellemesi yapılıyor.


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
Geri
Top