jombo
80+ Platinum
- Katılım
- 20 Şubat 2025
- Mesajlar
- 16,984
- Reaksiyon skoru
- 8,985
Sana 5070 ti nin orta seviye bir kart olduğunu söylesem kafayı yersin o zaman xd.bunlara baksan 5060 hiçbir oyunu oynatmicak .d bilip bilmeden konuşuyolar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
valla siz kafayı yemişsiniz 5060ın neresi düşük seviye kart biraz az uçun layakında 5080e de eskidi kötü falan dersiniz doyumsuzsunuz
![]()