DeveloperRedneck
80+ Silver
- Katılım
- 13 Temmuz 2021
- Mesajlar
- 3,784
- Reaksiyon skoru
- 1,925
Tamam diyelim ki windows kurulu yolladın. İçerisinde verin olmaması lazım, hesaplarının, şifrelerinin kayıtlı olmaması, giriş yapılmamış olması lazım. Sizde de hata var.Çünkü trendyoldan iade ederken temsilci bana sorunu bir kağıda yazmamı, bilgisayarı kutulu ve erişime açık olması gerektiğini söyledi.
"tamam işte test ediyorlar" diye bir şey yok, kendi testlerini kendileri yapmalı.