Teknik Servis Bilgisayarımdan Gta 5 Oynuyor

Çünkü trendyoldan iade ederken temsilci bana sorunu bir kağıda yazmamı, bilgisayarı kutulu ve erişime açık olması gerektiğini söyledi.
Tamam diyelim ki windows kurulu yolladın. İçerisinde verin olmaması lazım, hesaplarının, şifrelerinin kayıtlı olmaması, giriş yapılmamış olması lazım. Sizde de hata var.

"tamam işte test ediyorlar" diye bir şey yok, kendi testlerini kendileri yapmalı.
 
Test yapiliyor, gayet normal. Neyini anormal karsiladiniz?
Bana hiç bilgi verilmemesini
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamam diyelim ki windows kurulu yolladın. İçerisinde verin olmaması lazım, hesaplarının, şifrelerinin kayıtlı olmaması, giriş yapılmamış olması lazım. Sizde de hata var.

"tamam işte test ediyorlar" diye bir şey yok, kendi testlerini kendileri yapmalı.
Anladım ilk defa bir cihazda sorun yaşadım ve teknik servise gönderdim. Bu da bana akıl oldu :(
 
Anladım ilk defa bir cihazda sorun yaşadım ve teknik servise gönderdim. Bu da bana akıl oldu :(
Olur öyle şeyler, sağlık olsun.
Eğer tek problemim "X" oyununda gibi bir kayıt tutmadıysanız, elinizdeki ekran görüntüsü ile KVKK ihlal ediliyor diyip mahkemeye başvurmayı deneyebilirsiniz. Tanıdık bir avukat varsa danışın. Test ediyor işte diyip geçiştirilecek bir şey değil, üstteki entrylere katılmıyorum bu konuda.
Eğer problem şu oyunda dediyseniz, o oyuna erişimimiz/hesabımız yok diyip sıyrılmaya çalışabilirler.
 
Büyük boy patates istedim geldi a.. İşine dönmüş bu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Büyük boy patates istedim geldi a.. İşine dönmüş bu
 
Merhaba arkadaşlar bilgisayarımdaki bir sorundan ötürü 1 hafta önce trendyol üzerinden teknik servis için iade ettim. İade ederken sorunumu, iletişim bilgilerimi ve bilgisayarın şifresini yazmıştım. Ürünü betaplus satıcısından almıştım ve bana bilgi verilmeden bilgisayarım ile oynuyorlar. Trendyol ile şimdi iletişime geçtim ve satıcıya e-mail attılar. Ne yapmalıyım ?
oynasın kral adam içinde kalmıstır cocukluktan heves etmiştir nolmuş yani trade yapmasın diye steam gurad taşı yeter cs de bıcak vs. varsa cekmesinler
 
oynasın kral adam içinde kalmıstır cocukluktan heves etmiştir nolmuş yani trade yapmasın diye steam gurad taşı yeter cs de bıcak vs. varsa cekmesinler
steam guard ve 2 aşamalı doğrulama açık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olur öyle şeyler, sağlık olsun.
Eğer tek problemim "X" oyununda gibi bir kayıt tutmadıysanız, elinizdeki ekran görüntüsü ile KVKK ihlal ediliyor diyip mahkemeye başvurmayı deneyebilirsiniz. Tanıdık bir avukat varsa danışın. Test ediyor işte diyip geçiştirilecek bir şey değil, üstteki entrylere katılmıyorum bu konuda.
Eğer problem şu oyunda dediyseniz, o oyuna erişimimiz/hesabımız yok diyip sıyrılmaya çalışabilirler.
Problem CS oynarken oluyordu. Bende cs silip gta oynuyordum. GTA sorun yaşamadım. Kağıda da yazmıştım.
 
oha pardon sen iade etmişsin. ben bir hata var diye servise gönderdin sandım :) gene de bir şey olmaz tabi. steamde tüm yerlerden çıkış yap. zaten o pc yi de başkasına satarken sıfırlarlar muhakkak öyle vermezler yani.
 
Ne pimpiriklisiniz ve acemilik bu?

-Emniyete almadan (kişisel bilgi hesaplardan çıkış vs) bilgisayarı teknik servise göndermek: hata
-Oyunda veya şu oyunda sorun yaşıyorum diyip teknik servise gönderipte oyun oynamamalarını beklemek: hata. Nasıl çözecekler denetleyecekler sorunu oyun oynamazlarsa?
-Sizin gibi yüzlerce teknik servise gelen bilgisayarlarda oyun test ediyolardır hatta adamlar oyun oynamaktan bıkmıştır bile, hesaba bişey olacağını düşünmek: hata

Kendi steam hesapları vardır belki ordan oynamalarını bekleyebiliriz ama yine pimpirikleneceğiniz bişey yok

Tek sorun şu olurdu: mmorpg gibi bir oyun açıp orda görseniz hesabınızdaki itemleri vs beleşe satmak veya çöpe atmak gibi bişey olma ihtimaline karşılık pimpiriklenmeniz şikayet etmeniz çok normal (bende ederdim). Mmorpg oynuyor musunuz? Yok. Mesele bitti. Rekabetçi oyuna girip bile isteye birilerine sövüp hesabı banlatabilirler ama bunu niye yapsınlar? Cani mi adamlar? Neden baş ağrısı alsınlar :)
 
Acile gittiğimde hemşire hanım iğne vururken popomu gördü. Ne yapmam gerekir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top