Umut282838
80+
- Katılım
- 11 Nisan 2025
- Mesajlar
- 169
- Reaksiyon skoru
- 50
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Evetgecenin 4 unde ?
Evetgecenin 4 unde ?
O saatte dışarıda anca baliciler olur
olabilir abi yani arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştır içmeye gitmiştir hiç gecenin 4ünde eve girmedin mi veya g,ren birini görmedin mi veya çalışan bir insandır bir çok şey olabilir bilemezsin ki belkide hırsızdı %100 bir şey diyemezsingecenin 4 unde ?
yok knk hirsiz %100 adam onceden girdiler diyor kolay av sevilir birde bu adam tek basina iken denk geliyor hirsiz buolabilir abi yani arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştır içmeye gitmiştir hiç gecenin 4ünde eve girmedin mi veya g,ren birini görmedin mi veya çalışan bir insandır bir çok şey olabilir bilemezsin ki belkide hırsızdı %100 bir şey diyemezsin
Olaya bak.Sabaha karşı 4'te zilim çaldı. "Kim o?" dediğimde kimse cevap vermedi, içime şüphe düştü. Ne yapayım, evde yalnızım, ailem tatilde, apartmanda oturuyorum. Daha önce hırsız girdi evimize
Birisi taşın yazmış hahahahaah
AKŞAM AKŞAM YARMAYIN YA AHAHAHAHASDHAHSADAHSDABen evde hayal kuruyorum tek başımayken ulan hırsız kapıyı zorlasa açsada yeni aldığım izeltaş kurbağacık anahtarla dövsem diye sende endişeleniyon bu fırsat kaçmaz
Rüya görmüşsündür hocamSabaha karşı 4'te zilim çaldı. "Kim o?" dediğimde kimse cevap vermedi, içime şüphe düştü. Ne yapayım, evde yalnızım, ailem tatilde, apartmanda oturuyorum. Daha önce hırsız girdi evimize