Sabaha Karşı Zilim Çaldı

gecenin 4 unde ?
olabilir abi yani arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştır içmeye gitmiştir hiç gecenin 4ünde eve girmedin mi veya g,ren birini görmedin mi veya çalışan bir insandır bir çok şey olabilir bilemezsin ki belkide hırsızdı %100 bir şey diyemezsin
 
olabilir abi yani arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştır içmeye gitmiştir hiç gecenin 4ünde eve girmedin mi veya g,ren birini görmedin mi veya çalışan bir insandır bir çok şey olabilir bilemezsin ki belkide hırsızdı %100 bir şey diyemezsin
yok knk hirsiz %100 adam onceden girdiler diyor kolay av sevilir birde bu adam tek basina iken denk geliyor hirsiz bu
 
Ben evde hayal kuruyorum tek başımayken ulan hırsız kapıyı zorlasa açsada yeni aldığım izeltaş kurbağacık anahtarla dövsem diye sende endişeleniyon bu fırsat kaçmaz
 
Bizde de bir ara binaya yeni kiracının gelen gideni beli degidi 3 tane güvenlik kamerası taktırdım 1 . Sokağı 2. Benim kapıyı 3. Giriş kapıyı görüyor kafam rahat
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,160
Mesajlar
11,084,898
Üyeler
198,251
Son üye
Dante21
Geri
Top