Samsung A26 Alınır mı?

ben de bakıyorum kağıt üstünde işimi görecek gibi duruyor ama termal açıdan olumsuz yorumlar var. şarj olurken ve sosyal medyada gezerken ısınıyormuş. bozulan telefonlarım ömürlerinin sonlarına doğru hep ısınır ve ısınınca da pili hızlı biterdi. bu yüzden ısınma konusuna karşı hassasiyetim var. lakin yine de alabilirim. bu telefonda e-sim desteği var mı?
 
cmf phone 1 alın bunun yerine. a26dfan cok daha iyi
o telefonda nfc desteği yok. bankacılık ve temassız ödeme işlerimde arada kullandığım bir özellik. o yüzden kendi adıma kafadan eleniyor. aksi halde o telefon birkaç ay önce 10-11bin tl bandında iken kesin alırdım.
 
o telefonda nfc desteği yok. bankacılık ve temassız ödeme işlerimde arada kullandığım bir özellik. o yüzden kendi adıma kafadan eleniyor. aksi halde o telefon birkaç ay önce 10-11bin tl bandında iken kesin alırdım.

25 yıldır internet bankacılığı 15 sene filandır mobil bankacılık kullanırım. NFC ihtiyacım totalde 10 defadan fazla değildir. Ama sizin için önemli ise değişir işler tabi.
 
Geri
Top