2. kat-4. katta mı yasıyon
Zaten sorun o değil bence dışarda da pek farklı değil çünkü.
2. kat-4. katta mı yasıyon
hocam bence bosa kotuluyorsunuz yani ben vodofone kullandim ve turkcell'in cekmedigi yerlerde bile cekiyordu ve gayette hizliydi hic donama kasma yasamadimKorkunç durumda, ayrıca hiç önermiyorum eğer diğer 2 operatöre göre bariz bir avantajı yoksa kesinlikle geçmeyin.
-4. katta mı yasıyon
Arkadaş benim Vodafone'u ilk defa kullandığımı nereden çıkardın ki? Vodafone gayet rezil bir çekim kalitesine sahip, 10 kişiden 3 tanesi iyi çekiyor diyor diye genelleme mi yapılır? En az 5 yıl kullandım, her sene de mutlaka farklı operatöre bu tarife saçmalıklarından dolayı geçerim. Geçen sene de Vodafone çok iyi bir fiyata tarife sundu diye ona geçmiştim, fakat çekimi asla iyi değil. Örneğin Türk Telekom'u ben de çoğu kişinin aksine daha çok beğeniyorum, bence çekimi daha iyi. İstanbul'da 5G çeken, hatta gerçek 5G olan Bağdat Caddesinde diğer operatörler 1000-2000 mbps'i zorladığı yerde Vodafone 50-100 mbps anca alıyor.hocam bence bosa kotuluyorsunuz yani ben vodofone kullandim ve turkcell'in cekmedigi yerlerde bile cekiyordu ve gayette hizliydi hic donama kasma yasamadim
Yani onemli olan bolgenizdeki altyapi yani mesela ailemde turktelekom kullananda var ve 10mbps bagzen 2mbps falna aliyor o kadar kot uistanbulda yasamama ragmen yani etrafinda tanidik varsa o bolgede ona sromali nasil diye bence dire kkotulemyin her seyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ben en sut katta yasiyorum yasadigim yerde de baya yuksek bir rakim digerlerine gore ama burdada durum farkli degi lturk telekom zaten kotuydu ama 5G ye gectikten sorna 2-3mbps vermeye basladi ben turkcell kulalniyorum ama cok pahali 370TL ye 20gb kullaniyorum ama gffaturali degil paket oalrak arada aalip kullaniyorum o kadar