Çözüldü✓ Sinerjiden 5070 Aldım İyi Midir? ?

VSArolann

80+
Katılım
13 Kasım 2023
Mesajlar
313
Reaksiyon skoru
91
Rx 9070 xt %25 30 daha güçlü ve 35 bin tl bence almamalıydın tabi ndiviacıysan

Ama sinerji Bilgisayar iyidir ptoblem yaşamassın
 
Eagle modeli pek de iyi sayılmaz ama beyaz kart arıyorsan aynı fiyata başka bir alternatif yoktu zaten.
 
valla bu paraya beyaz bunu bulabildim hocam sinerjiye pek güvenmiyorum ama bakalım
 
amd kart hiç kullanmadım bugüne kadar almışken içim rahat olsun dedim hocam. ayrıca sistemi beyaz topladım başkada alternatif bulamadım ne yazık ki
 
5070 sff bir kart için bence fazla pahalıya almışsın büyük ihtimalle sırf beyaz diye fiyatı böyle 33k lara normal sff olmayan bir 5070 de alabilirdin
 
sff ne anlama geliyor hocam
İnce ve ufak, soğutması daha güçsüz oluyor. n11 de Colorful var beyaz 39.500 e, taksit de var ve eagle dan çok daha iyi bir model ona da bakabilirsin ama 5070 için bu fiyatlar çok uçuk bence.
 
normal 5070 den daha küçük be daha kompakt bir soğutmaya sahip demek yani soğutması normal 5070 lerden daha kötü ve sıcak çalışır demek
hocam kasamda 9 fan var çok da önemli değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sinerji güvenilirse problem yok hocam biraz amd çekincesi birazda marka takıntısı bu karta karar kıldım.
 
Geri
Top