Pny Geforce RTX 5070 12gb ARGB 34.500tl Düz Model 33.500tl 9 Taksit Amazon Satıcılı

Normalde pny severim ama bu seride pas geçin derim yinede karar sizin kendiniz inceleyin.


reis tamda siparişi geçecektim ha ucuz geldi gözüme 9 taksitten dolayı
 
reis tamda siparişi geçecektim ha ucuz geldi gözüme 9 taksitten dolayı
Pny sorun edilecek bir şey olmadığını söylese de ben farklı model almayı tercih ederdim yorumlarda bile 2 3 kişi fotoğrafla paylaşmış benimde pny kartım patladı şeklinde :D ki igor abartıyor diyenler olsa da bence gerek yok 1 2 fazla ver kafan rahat etsin dandik kapasitörlerden sıkılmadılar capXon kapasitörle patlama keyfi :D
 
Beyaz sistem topluyorum aslında beyaz gaming trio bekliyordum ama bu alınır mı sizce tek eksik parça ekran kartı kalmıştı
ben çok memnunum panda sistem toplarsın hocam :D
 
Pny sorun edilecek bir şey olmadığını söylese de ben farklı model almayı tercih ederdim yorumlarda bile 2 3 kişi fotoğrafla paylaşmış benimde pny kartım patladı şeklinde :D ki igor abartıyor diyenler olsa da bence gerek yok 1 2 fazla ver kafan rahat etsin dandik kapasitörlerden sıkılmadılar capXon kapasitörle patlama keyfi :D
usta 9 taksit olayı var diye alınabilir yoksa alamam :D
 
Yani ben de alacak gibiyim 3700 taksitle kart alıyorsun... 1 depo benzin parası neredeyse!
 
Aldım arkadaşlar 30 kırk stok vardı 1 buçuk günde falan bitti. Şimdi yüksek fiyattan satılıyor. Ben son 6 stok kala aldım. Bakalım nolacak
 
Geri
Top