Xiaomi 17t Pro Alana Sepette 15.000₺'lik Tablet Hediye + 3000₺ Kupon Fırsatı

4 yıldır 120w ile şarj ettiniz ve batarya ölmedi mi ?
bende 10t pro var kırdım döktüm düşürerek ama şarjı hızı hala çok çok iyi ekran hz seçenekleri gerçekten iyi. xaomi telefonlar çok kaliteli yarım saatte şarj fulleniyor ve 10t pro olmasına rağmen günü götürüyor akşam 18.30da eve girdiğimde 30larda oluyor şarj. Ama şunu da ekleyeyim xaomi telefonların fiyatları çok fazla arttı çok daha ucuzdu. Bilgisayarcı biri olduğum için telefon almayı düşünmüyor ölene kadar 10t pro her türlü işimi görüyor. Fotoğraf çekmiyorum. Ama alacak olsam bir önceki modeli ucuz yakalarsam 40 bin bandına belki çıkar alırım.
 
Afyon'cu tayfa gelsin. 2019 da alıp 2023'den beri yedek tuttuğum Mi 9T Pro halen 1 batarya değişimi ile takır takır çalışıyor. Oled ekranı halen cap canlı. O dönem xioami alacağına ip8 plus alsaydın diyenler vardı şuan 8 Plus denen telefon antika çerçeveleri ile hepsi çöpte. Android satmak için değil alınıp 4 sene civarı kullanmak için tercih edilir. 1-2 senede bir satıp para koyup telefon değişenler için değildir. Bu arada reklam vs de çıkmıyor adam gibi hizmetlerden silip kapattım. Kasma vs de yok. Instagram ve youtube işini de tablet olarak takır takır yapıyor.
xiaomiye laf etmiyorum ama bende ip8plus var hala o kadar iyi çalışıyor ki şaşırıyorum
 
abicim bu tasarım nedir ya bu markanın düzgün bir tasarım çıkarmamaya özen gösteriyor herhalde. ayrıca telefonun orijinali bile kaçak gibi duruyor.
kaçakla orjinal dediğin şeyin tek farkı IMEI kaydı ayrıca Tr modellerinin bazılarında özellikler kısılıyor sen turuncu ve güzel diye mi telefon alıyorsun anlamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fiyatına eklemişler 50k lık cihazı 70k ya satıyorlar
vergi sistemi yüzünden 15 ultra 45 bine mesela geriye kalanı vergi
 
Son düzenleme:
Afyon'cu tayfa gelsin. 2019 da alıp 2023'den beri yedek tuttuğum Mi 9T Pro halen 1 batarya değişimi ile takır takır çalışıyor. Oled ekranı halen cap canlı. O dönem xioami alacağına ip8 plus alsaydın diyenler vardı şuan 8 Plus denen telefon antika çerçeveleri ile hepsi çöpte. Android satmak için değil alınıp 4 sene civarı kullanmak için tercih edilir. 1-2 senede bir satıp para koyup telefon değişenler için değildir. Bu arada reklam vs de çıkmıyor adam gibi hizmetlerden silip kapattım. Kasma vs de yok. Instagram ve youtube işini de tablet olarak takır takır yapıyor.
2019 yılında aldığım iphone 11 hala canavar gibi çalışıyor. Sürekli kullandığım halde. Üstelik şimdi bile satsam aldığım fiyattan daha fazla ediyor. Milletin özellikleri için para verdiğini sanmıyorum. Telefon değerini koruyor.
 
kaçakla orjinal dediğin şeyin tek farkı IMEI kaydı ayrıca Tr modellerinin bazılarında özellikler kısılıyor sen turuncu ve güzel diye mi telefon alıyorsun anlamadım
hahahahh sakin ol dostum farkları ben de biliyorum dalgasına yazmıştım ve evet hem estetik olarak hem donanım kriterlerimi karşılaması lazım.
 
abicim bu tasarım nedir ya bu markanın düzgün bir tasarım çıkarmamaya özen gösteriyor herhalde. ayrıca telefonun orijinali bile kaçak gibi duruyor.
Orijinali bile kaçak gibi duruyor nasıl bir cümle knk zaten mantık olarak aynı cihazlar ya nasıl farklı duracak?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Orijinali bile kaçak gibi duruyor nasıl bir cümle knk zaten mantık olarak aynı cihazlar ya nasıl farklı duracak?
Fake, sahte, kötü telefon vibe'ı veriyor anlamında dedin sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu paraya gidin iPhone 17 alın bakın keyfinize en kötü S25 Ultra alın hiç gerek yok Xiaomi'ye.
 
hahahahh sakin ol dostum farkları ben de biliyorum dalgasına yazmıştım ve evet hem estetik olarak hem donanım kriterlerimi karşılaması lazım.
arkadaşım Bali tatilinde xiaomi 15 ultra telefonunu kaybetti şuan 17 ultra + fotoğraf kitini orda 52 bine aldı 512 gb modeli ben bir Kürt olarak köşede Türk gençliği için ağlamaya gidiyorum bitince geri dönerim
 
2019 yılında aldığım iphone 11 hala canavar gibi çalışıyor. Sürekli kullandığım halde. Üstelik şimdi bile satsam aldığım fiyattan daha fazla ediyor. Milletin özellikleri için para verdiğini sanmıyorum. Telefon değerini koruyor.
11 zamanına göre Xiomi T Pro serisinden çok pahalıydı. Ayrıca ekranı çağ dışı kaldı hocam bana göre şuan Oled ekran dışı IPS ekran çağ dışıdır telonda. Zamanına göre evet iyi ve fiyat performans telefondu. Enflasyon da varken alsığımdan fazla ediyor demek yanlış olur.

İnsanların özelliklerine bakmadan alması sebebiyle veya anlamaması sebebiyle zaten bazı şeyler oluşuyor. 6 yıllık Note 20 Ultra olsun, XS Max olsun halen iyi çalışan telefonlar.
 
arkadaşım Bali tatilinde xiaomi 15 ultra telefonunu kaybetti şuan 17 ultra + fotoğraf kitini orda 52 bine aldı 512 gb modeli ben bir Kürt olarak köşede Türk gençliği için ağlamaya gidiyorum bitince geri dönerim
sen ağla reis gülüp geçilecek bir şey yazdım hala uzatıyorsun, dalgasına yazdığımı söylemiştim. telefon konusunun altına etnik kökene dayanan alakasız bir yorum da yapmışsın. diyeceklerim bunlar kafana göre takıl.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Orijinali bile kaçak gibi duruyor nasıl bir cümle knk zaten mantık olarak aynı cihazlar ya nasıl farklı duracak?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fake, sahte, kötü telefon vibe'ı veriyor anlamında dedin sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu paraya gidin iPhone 17 alın bakın keyfinize en kötü S25 Ultra alın hiç gerek yok Xiaomi'ye.
evet o anlamlarda demek istedim. cihaz konusunda xiaomi yerine senin önerdiklerini tercih ederdim ben de.
 
Son düzenleme:
11 zamanına göre Xiomi T Pro serisinden çok pahalıydı. Ayrıca ekranı çağ dışı kaldı hocam bana göre şuan Oled ekran dışı IPS ekran çağ dışıdır telonda. Zamanına göre evet iyi ve fiyat performans telefondu. Enflasyon da varken alsığımdan fazla ediyor demek yanlış olur.

İnsanların özelliklerine bakmadan alması sebebiyle veya anlamaması sebebiyle zaten bazı şeyler oluşuyor. 6 yıllık Note 20 Ultra olsun, XS Max olsun halen iyi çalışan telefonlar.
konu zaten iphone 11'in ne kadar iyi çalıştığı değil. Iphone telefonların eski bile olsa değerini koruduğu. İyi bir telefon isteyen insanlar her türlü yüklü bir para verecek. Bu telefon Iphone olursa satacakları zaman çok zarar etmezler ve nakite dönüştürmesi kolay olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,476
Mesajlar
11,077,627
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top