Bu miniledler çıktığı zaman nextin tvboxun açılış logosu tv reklamina dönüştü o zamandir sevmiyom bunlariKablolu internete bağlanması için tv ye 10 takla attırıyorsun ona rağmen 8 aydır bi yazılım çıkmadı
8 aydır kullanıyorum. Kötü durmuyor.128 dimming zoneMini Led değil de Maxi Led falan olmalı ismi.
128 dimming zoneMini Led değil de Maxi Led falan olmalı ismi.
Ayaklarından itibaren alt çerçeveye kadar olan yüksekliği ölçme şansınız var mı acaba?
Sizdeki W olan mı W süz olan mı?8 aydır kullanıyorum. Kötü durmuyor.
Sadece siyah arkaplanlı beyaz yazılarda etrafı biraz grimsi o kadar.
Öyle yazı da film başlangıcında falan yer yazıları oluyor maks.
Renkler falan muazzam.
Ha bu fiyata alınmaz ben 27'ye aldım.
Buna 10 daha ekler 144hz olanını alırdım.
65 inch 60hz olan.Ayaklarından itibaren alt çerçeveye kadar olan yüksekliği ölçme şansınız var mı acaba?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sizdeki W olan mı W süz olan mı?
Kaç inç
144 Hz li önerdiğini bir TV varmı 55 60 arası akrabam TV arayışında öneride bulunayım kendisine @Loky cim8 aydır kullanıyorum. Kötü durmuyor.
Sadece siyah arkaplanlı beyaz yazılarda etrafı biraz grimsi o kadar.
Öyle yazı da film başlangıcında falan yer yazıları oluyor maks.
Renkler falan muazzam.
Ha bu fiyata alınmaz ben 27'ye aldım.
Buna 10 daha ekler 144hz olanını alırdım.
Teşekkür ettim
Ama Zone sayılarını bilmiyorum.