🔥İndirim Nextstar Ye-65ıdwg11 4k Ultra Hd 65" 37.903₺



 
Kablolu internete bağlanması için tv ye 10 takla attırıyorsun ona rağmen 8 aydır bi yazılım çıkmadı
 
Kablolu internete bağlanması için tv ye 10 takla attırıyorsun ona rağmen 8 aydır bi yazılım çıkmadı
Bu miniledler çıktığı zaman nextin tvboxun açılış logosu tv reklamina dönüştü o zamandir sevmiyom bunlari
 
128 dimming zone :D Mini Led değil de Maxi Led falan olmalı ismi.
8 aydır kullanıyorum. Kötü durmuyor.
Sadece siyah arkaplanlı beyaz yazılarda etrafı biraz grimsi o kadar.
Öyle yazı da film başlangıcında falan yer yazıları oluyor maks.
Renkler falan muazzam.
Ha bu fiyata alınmaz ben 27'ye aldım.
Buna 10 daha ekler 144hz olanını alırdım.
 
Ayaklarından itibaren alt çerçeveye kadar olan yüksekliği ölçme şansınız var mı acaba?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

8 aydır kullanıyorum. Kötü durmuyor.
Sadece siyah arkaplanlı beyaz yazılarda etrafı biraz grimsi o kadar.
Öyle yazı da film başlangıcında falan yer yazıları oluyor maks.
Renkler falan muazzam.
Ha bu fiyata alınmaz ben 27'ye aldım.
Buna 10 daha ekler 144hz olanını alırdım.
Sizdeki W olan mı W süz olan mı?
Kaç inç
 
Ayaklarından itibaren alt çerçeveye kadar olan yüksekliği ölçme şansınız var mı acaba?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sizdeki W olan mı W süz olan mı?
Kaç inç
65 inch 60hz olan.
 
8 aydır kullanıyorum. Kötü durmuyor.
Sadece siyah arkaplanlı beyaz yazılarda etrafı biraz grimsi o kadar.
Öyle yazı da film başlangıcında falan yer yazıları oluyor maks.
Renkler falan muazzam.
Ha bu fiyata alınmaz ben 27'ye aldım.
Buna 10 daha ekler 144hz olanını alırdım.
144 Hz li önerdiğini bir TV varmı 55 60 arası akrabam TV arayışında öneride bulunayım kendisine @Loky cim 😏
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,639
Mesajlar
11,079,309
Üyeler
198,169
Son üye
masti
Geri
Top