Aula,Ajazz,Beast Kablosuz Klavye Önerisi?


9 ay önce aldım hala sorunsuz kullanıyorum.
Seçenek olsun diye attım ( teknik açısından bilgim yok sadece görünüşü ve hissiyatı hakkında yorum yapabilirim)
Görsel açıdan şık ve sağ altta ekranı var gif yüklenebiliyor.
Tuşlara basmanın verdiği hissiyat çok iyi ve şarjı da iyi gidiyor.
İçinden Wireless Dongle ve Type-C şarj kablosu çıkıyor.

Ben genel olarak memnunum. Belki bu klavyeyi de araştırabilirsiniz.
çok kalitesiz bir hissiyatı var ve çok hafif bu fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum aula f75 hele ki leobog hi75c varken
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,914
Mesajlar
11,082,443
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top