Hangi Ekran Kartını Almalıyım

Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
45
Reaksiyon skoru
18
Dostlar öncelikle merhaba.
Uzun bir süre araştırıp aldıgım ürünler ve fiyatları ektedir.
Sistemde tek eksik parça ekran kartı kaldı onuda 1-2 gün içerisinde almayı planlıyorum
Kararımı verdim 9070xt alıcam.Sizce
Bu modelimi almalıyım yoksa

Bunumu almalıyım parçalarımı tek tek aşşagı yazıyorum

Patriot PVV516G60C30 Viper Venom 16 GB (2x16 GB) DDR5 6000 MHz CL30 Gaming Ram:23.178TL

Arctic Liquid Freezer III Pro 360 A-RGB Intel / AMD Uyumlu, 360mm Radyatörlü:5.649,07 ₺

Lexar 2tb NQ790 LNQ790X002T-RNNNG 7000-6000MB/S M2 Nvme Gen4 Disk:10.066,27 TL

AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2 GHz AM5 96 MB Cache 120 W İşlemci Tray:12.927,57 TL

MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI AMD B850 Soket AM5 DDR5 8400MHZ(OC) M.2 Anakart:12.706,75TL

COUGAR UNIFACE 850W 80 PLUS GOLD 4x120mm RGB E-ATX SİYAH GAMING KASA:6.375,20TL
 
Pulse almalısınız fakat 2.elde bunlar 27 28k haberiniz olsun.Eger nakit alabilirim derseniz 7 8k farkla 2.el almalısınız
 
Dostlar öncelikle merhaba.
Uzun bir süre araştırıp aldıgım ürünler ve fiyatları ektedir.
Sistemde tek eksik parça ekran kartı kaldı onuda 1-2 gün içerisinde almayı planlıyorum
Kararımı verdim 9070xt alıcam.Sizce
Bu modelimi almalıyım yoksa

Bunumu almalıyım parçalarımı tek tek aşşagı yazıyorum

Patriot PVV516G60C30 Viper Venom 16 GB (2x16 GB) DDR5 6000 MHz CL30 Gaming Ram:23.178TL

Arctic Liquid Freezer III Pro 360 A-RGB Intel / AMD Uyumlu, 360mm Radyatörlü:5.649,07 ₺

Lexar 2tb NQ790 LNQ790X002T-RNNNG 7000-6000MB/S M2 Nvme Gen4 Disk:10.066,27 TL

AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2 GHz AM5 96 MB Cache 120 W İşlemci Tray:12.927,57 TL

MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI AMD B850 Soket AM5 DDR5 8400MHZ(OC) M.2 Anakart:12.706,75TL

COUGAR UNIFACE 850W 80 PLUS GOLD 4x120mm RGB E-ATX SİYAH GAMING KASA:6.375,20TL
Tanıdığım 3 tane prime 9070 xt kullanan kişi de vram sıcaklıkları yüksek diye söyledi.
Bende Sapphire var. 80-82 derece vram, prime da 90 ın üzerinde.
Kesinlikle Sapphire al
 
Tanıdığım 3 tane prime 9070 xt kullanan kişi de vram sıcaklıkları yüksek diye söyledi.
Bende Sapphire var. 80-82 derece vram, prime da 90 ın üzerinde.
Kesinlikle Sapphire al
coil whine denk geldi mi hocam. ben değişimle birlikte 2 kart tecrübe ettim ikisi de coil whinelı çıktı
 
sapphire daha kalın blok prime giriş model çok adı var sadece
 
coil whine denk geldi mi hocam. ben değişimle birlikte 2 kart tecrübe ettim ikisi de coil whinelı çıktı
Bugüne kadar hep AMD ve Sapphire kullandım. Nitro+ ve Pure da CW vardı, ama sadece oyunlarda menüde FPS çok yükseldiği zaman oluyordu ve oluyor.
Sadece RX6600 çift fanlı Pulse kullanırken olmadı, o da zaten düşük güç tüketen bir karttı.
Oyun oynarken hissetmiyorum, oyuların menü ekranlarında oluyor
 
Geri
Top