❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

1782095835959.webp

çalışanlar hala yatışta bu ramler kaldı burda
 
Yeni araştırmaya başladım bilgisayar parçalarını, şansıma bu indirimi de görüp 32 gb ddr5 ram almış oldum. bunu almışken bu ssd yi de alabilirim belki ama ssd piyasasını hiç bilmiyorum bu 2tb corsair ssd iyi mi ve normalde kaç liradan 8 bine düştü yardımcı olun plss
link atar mısın
 
bu yeni uyeler ih çalışanları mı nedir
 
Hayır. Bunlar otomatik profiller. Elle girmeniz gerek demek bu. Ayrıca expo xmp, bunlar artık default teknolojiler. Vardır hepsi.
Ddr5 ilk çıktığı dönem corsair aldım ve sadece expo vardı. Şuan üretilen ürünler için durum farklı olabilir ama eski ürünler sadece birini destekliyordu.
 
Mantık hataları dolu gerçekten ellerinde o kadar stok olduğuna inanamıyorum. Hala bi yetkilinin uyanmadığına inanamıyorum
Madem stok/fiyat hatası değil daha dün gaming gecesi yapıp iki katına satabileceğin ürünü neden bu gün bu fiyata sattığını da bilmiyorum 3 site aynı anda aynı marka ürüne nasıl aynı oranda indirim yaptı anlamıyorum tekrar stok yenileme işine tebilon nasıl girdi anlamıyorum neler neler neler yani konunun özeti anlamıyorum
Tebilion bence stok yenilemedi, çok yüklü alan biri bu gelmez diyip iptal etti büyük ihtimalle öyle stok eklendi ama yine de çok stok vardı yani o stok da tebilionda yoktur bence.

İncehesapa kesinlikle biri bakıyor, sitede birkaç oynama var ama neden müdahale etmediler hala 11K olana onu hiç anlamadım.
 
Ddr5 ilk çıktığı dönem corsair aldım ve sadece expo vardı. Şuan üretilen ürünler için durum farklı olabilir ama eski ürünler sadece birini destekliyordu.
Öyle bile olsa, manual profil girilebilir. Expo, xmp bunlar sadece ön tanımlı hazır profiller. 1 youtube videosuna bakar bilmeyen birisi için bile. Hiç sorun yok.
 
sinerji çabuk kaçtı o da garip ona kesin gözuyle bakıyorum valaa
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top