Cagdas5389
80+ Silver
- Katılım
- 15 Ocak 2023
- Mesajlar
- 2,610
- Reaksiyon skoru
- 1,292
çalışanlar hala yatışta bu ramler kaldı burda
Hayır. Bunlar otomatik profiller. Elle girmeniz gerek demek bu. Ayrıca expo xmp, bunlar artık default teknolojiler. Vardır hepsi.xmp intel expo amd için geliştirilmiş teknoloji. Bu teknolojileri kullanmadan max 4800mhz görebilir ramler.
link atar mısınYeni araştırmaya başladım bilgisayar parçalarını, şansıma bu indirimi de görüp 32 gb ddr5 ram almış oldum. bunu almışken bu ssd yi de alabilirim belki ama ssd piyasasını hiç bilmiyorum bu 2tb corsair ssd iyi mi ve normalde kaç liradan 8 bine düştü yardımcı olun plss
link atar mısın
bi olaylar var ama çözemedim çok yeni üye varbu yeni uyeler ih çalışanları mı nedir
Yüzsüzlükte son nokta o.Şu tiplemeler yüzünden hiçbir yere gelemeyeceğizİncehesap çalışanları sabah 2m luk ram alan lavuğa operasyon çekecek
Normal ama o ya, dışarıdan gözcü olanlar konuyu görünce üye olmuşturbi olaylar var ama çözemedim çok yeni üye var
Ddr5 ilk çıktığı dönem corsair aldım ve sadece expo vardı. Şuan üretilen ürünler için durum farklı olabilir ama eski ürünler sadece birini destekliyordu.Hayır. Bunlar otomatik profiller. Elle girmeniz gerek demek bu. Ayrıca expo xmp, bunlar artık default teknolojiler. Vardır hepsi.
Tebilion bence stok yenilemedi, çok yüklü alan biri bu gelmez diyip iptal etti büyük ihtimalle öyle stok eklendi ama yine de çok stok vardı yani o stok da tebilionda yoktur bence.Mantık hataları dolu gerçekten ellerinde o kadar stok olduğuna inanamıyorum. Hala bi yetkilinin uyanmadığına inanamıyorum
Madem stok/fiyat hatası değil daha dün gaming gecesi yapıp iki katına satabileceğin ürünü neden bu gün bu fiyata sattığını da bilmiyorum 3 site aynı anda aynı marka ürüne nasıl aynı oranda indirim yaptı anlamıyorum tekrar stok yenileme işine tebilon nasıl girdi anlamıyorum neler neler neler yani konunun özeti anlamıyorum
Öyle bile olsa, manual profil girilebilir. Expo, xmp bunlar sadece ön tanımlı hazır profiller. 1 youtube videosuna bakar bilmeyen birisi için bile. Hiç sorun yok.Ddr5 ilk çıktığı dönem corsair aldım ve sadece expo vardı. Şuan üretilen ürünler için durum farklı olabilir ama eski ürünler sadece birini destekliyordu.