aynısını s25 ile yaşıyorumZamanında HB'dan Honor 400'ü 14K'dan çekenler sinsi sinsi izleyip gülüyordur bu telefonlara bu paralar verilir mi diye.
aynısını s25 ile yaşıyorumZamanında HB'dan Honor 400'ü 14K'dan çekenler sinsi sinsi izleyip gülüyordur bu telefonlara bu paralar verilir mi diye.
Çok haklısında güncel piyasada hangi telefona vericez peki 28-29 u adam akıllı telefon yok ki bu bütçede s25 fe felan vardı 36-37k olmuş.Zamanında HB'dan Honor 400'ü 14K'dan çekenler sinsi sinsi izleyip gülüyordur bu telefonlara bu paralar verilir mi diye.
1 aydır bu araftayım. s25 fe 36 binden oynamıyor artık. öyle oluncada iphone 15 topuna mı girsem diyorum. honorlara falan bakıyorum bir şey çıkmıyorÇok haklısında güncel piyasada hangi telefona vericez peki 28-29 u adam akıllı telefon yok ki bu bütçede s25 fe felan vardı 36-37k olmuş.