43 Bin TL'ye Toplama Bilgisayar

Wierotten

80+
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
147
Reaksiyon skoru
31
Bütçe
43000
1080p için toplama sistem yapıyorum. Piyasa üzerindeki 5060'lı hazır sistemler hem istediğim parça özelleştirmelerini sağlamıyor hem de özgür olamıyorsunuz. İkinci ele hiç girişmeden 43 bin lira ile 5060'lı sağlam bir sistem çıkardım kendime.

https://www.akakce.com/ekran-karti/...o8g-128-bit-gddr7-8-gb-fiyati,1017792024.html 16.989 TL

https://www.akakce.com/islemci/en-u...-3-7-ghz-kutusuz-fansiz-fiyati,632236878.html 5800 TL

https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-fsp-nc3-120-mm-fiyati,974351127.html 750 TL

https://www.n11.com/urun/patriot-pv...-cl30-gaming-ram-65799260?magaza=gamers-arena 11.589 TL

https://www.amazon.com.tr/dp/B0CS71GLWC?th=1 4.500 TL

https://www.n11.com/urun/segotep-br...-kasasi-siyah-66589869?magaza=hayatbilgisayar 3.760 TL

Bütçeyi 4-5 bin civarı daha artırıp 1440p oynayabilmek için Rx9060XT de tercih edilebilir ancak monitör de alacağımdan 1080p'de kalma kararını aldım.

SSD sistemde olmayacak çünkü halihazırda Kioxia Exceria Pro 1 TB SSD'im mevcut!

Sistemi anında almak istediğimde peşin fiyatına parçalarda taksit imkanı ile birlikte 43.388 TL'ye denk geliyor. İndirim kovalayıp uzun bir süreçte yaymak istediğimizde de 41.999 TL'ye denk geliyor. 1-2 bin lira fark oluyor. Parça bileşenleri genel olarak nasıl bir uyum içindeler bence fiyata göre gayet güzel parçalar oluşturduğumu düşünüyorum. OEM paketlere göre çok daha uygun fiyatta ve kalitede diye düşünüyorum. Ekran kartı tarafında 5060'tan vazgeçmem zor gibi duruyor, onun dışında ikinci ele yönelmeyeceğim direkt sıfır sistem kuracağım. Ona göre değerlendirme yaparsanız sevinirim.
 
Hocam kasa hariç sıkıntı yok görünüyor kasayı bilemedim yani güç kaynağınıda
 
Hocam kasa hariç sıkıntı yok görünüyor kasayı bilemedim yani güç kaynağınıda
Forumdan bir arkadaş önerdi bana da Abdullah abi de kardeşleri için almış bu kasayı uzun kullanım deneyimi içindeler ama ne olup ne bitti bir fikrim yok. Önerebileceğiniz başka bir kasa+psu varsa değerlendiririm tabii ki. Hatta daha uyguna herkesin güvendiği kasa+psu varsa neden olmasın. Kablo gizleme konusunda sıkıntı oluşturmasın yeter

 
1080p için toplama sistem yapıyorum. Piyasa üzerindeki 5060'lı hazır sistemler hem istediğim parça özelleştirmelerini sağlamıyor hem de özgür olamıyorsunuz. İkinci ele hiç girişmeden 43 bin lira ile 5060'lı sağlam bir sistem çıkardım kendime.

https://www.akakce.com/ekran-karti/...o8g-128-bit-gddr7-8-gb-fiyati,1017792024.html 16.989 TL

https://www.akakce.com/islemci/en-u...-3-7-ghz-kutusuz-fansiz-fiyati,632236878.html 5800 TL

https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-fsp-nc3-120-mm-fiyati,974351127.html 750 TL

https://www.n11.com/urun/patriot-pv...-cl30-gaming-ram-65799260?magaza=gamers-arena 11.589 TL

https://www.amazon.com.tr/dp/B0CS71GLWC?th=1 4.500 TL

https://www.n11.com/urun/segotep-br...-kasasi-siyah-66589869?magaza=hayatbilgisayar 3.760 TL

Bütçeyi 4-5 bin civarı daha artırıp 1440p oynayabilmek için Rx9060XT de tercih edilebilir ancak monitör de alacağımdan 1080p'de kalma kararını aldım.

SSD sistemde olmayacak çünkü halihazırda Kioxia Exceria Pro 1 TB SSD'im mevcut!

Sistemi anında almak istediğimde peşin fiyatına parçalarda taksit imkanı ile birlikte 43.388 TL'ye denk geliyor. İndirim kovalayıp uzun bir süreçte yaymak istediğimizde de 41.999 TL'ye denk geliyor. 1-2 bin lira fark oluyor. Parça bileşenleri genel olarak nasıl bir uyum içindeler bence fiyata göre gayet güzel parçalar oluşturduğumu düşünüyorum. OEM paketlere göre çok daha uygun fiyatta ve kalitede diye düşünüyorum. Ekran kartı tarafında 5060'tan vazgeçmem zor gibi duruyor, onun dışında ikinci ele yönelmeyeceğim direkt sıfır sistem kuracağım. Ona göre değerlendirme yaparsanız sevinirim.
temmuz sonu pc kolik doğum günü fırsatlarını bekleyin hocam 5060ti veya 5070 sistem düşüyor o fiyatlara
 
temmuz sonu pc kolik doğum günü fırsatlarını bekleyin hocam 5060ti veya 5070 sistem düşüyor o fiyatlara
Temmuz sonuna kadar bekleyemeyeceğim maalesef. Olabildiğince hızlı almam şuan. Ayrıca 5060ti belki de 5070 sistem gerçekten 40-45k arasına düşüyor mu? Şimdi 5060 alıp ileride çok büyük indirimle 5060ti 16gb geçip yavaş yavaş da monitörü yükseltmek daha iyi olur benim açımdan o yüzden diyorum. Yoksa isterim tabii ki 5060ti sistemi o fiyatlara almayı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dün soyle bir sey vardi 43binr de stok bitmiş. Bu tarz kampanya oem de bekleyebilirsin
Ekran kartı 5060ti 8 gb, 16 gb değil maalesef. Ek olarak içindeki ramler 5600 mhz cl46 değere sahip, topladığım sistemde cl30 6000mhz değerlere sahip ramler. Ayrıca dediğim gibi şuan 1080p sistem temel amacım 2k'ya yavaş yavaş ilerlemek daha iyi olacak bütçem açımdan.
 
Temmuz sonuna kadar bekleyemeyeceğim maalesef. Olabildiğince hızlı almam şuan. Ayrıca 5060ti belki de 5070 sistem gerçekten 40-45k arasına düşüyor mu? Şimdi 5060 alıp ileride çok büyük indirimle 5060ti 16gb geçip yavaş yavaş da monitörü yükseltmek daha iyi olur benim açımdan o yüzden diyorum. Yoksa isterim tabii ki 5060ti sistemi o fiyatlara almayı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ekran kartı 5060ti 8 gb, 16 gb değil maalesef. Ek olarak içindeki ramler 5600 mhz cl46 değere sahip, topladığım sistemde cl30 6000mhz değerlere sahip ramler. Ayrıca dediğim gibi şuan 1080p sistem temel amacım 2k'ya yavaş yavaş ilerlemek daha iyi olacak bütçem açımdan.
Düşüyor hocam düşüyor gerçekten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Temmuz sonuna kadar bekleyemeyeceğim maalesef. Olabildiğince hızlı almam şuan. Ayrıca 5060ti belki de 5070 sistem gerçekten 40-45k arasına düşüyor mu? Şimdi 5060 alıp ileride çok büyük indirimle 5060ti 16gb geçip yavaş yavaş da monitörü yükseltmek daha iyi olur benim açımdan o yüzden diyorum. Yoksa isterim tabii ki 5060ti sistemi o fiyatlara almayı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ekran kartı 5060ti 8 gb, 16 gb değil maalesef. Ek olarak içindeki ramler 5600 mhz cl46 değere sahip, topladığım sistemde cl30 6000mhz değerlere sahip ramler. Ayrıca dediğim gibi şuan 1080p sistem temel amacım 2k'ya yavaş yavaş ilerlemek daha iyi olacak bütçem açımdan.
2025 temmuzda 20 bine i5 12400f rtx 5060 sistem verdiler
 
Düşüyor hocam düşüyor gerçekten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2025 temmuzda 20 bine i5 12400f rtx 5060 sistem verdiler
Şuan kampanyayı düşünmeden bu halde topladığım sistem alınabilir mi, kasa+psu belki değiştirilebilir dendi sizin önerebileceğiniz bir şey var mı. Ek olarak sadece hazır sistemlerde mi temmuz sonu indirim oluyor yoksa genel mi
 
Forumdan bir arkadaş önerdi bana da Abdullah abi de kardeşleri için almış bu kasayı uzun kullanım deneyimi içindeler ama ne olup ne bitti bir fikrim yok. Önerebileceğiniz başka bir kasa+psu varsa değerlendiririm tabii ki. Hatta daha uyguna herkesin güvendiği kasa+psu varsa neden olmasın. Kablo gizleme konusunda sıkıntı oluşturmasın
Başlık 'Segotep Brave W1 750W Kasa Nasıldır?' https://forum.donanimarsivi.com/konu/segotep-brave-w1-750w-kasa-nasildir.1069731/

Hocam burdan değerlendirilmesine bakabilirsiniz

Biraz ön yargılıydım ama yorumlara göre fena durmuyor yani güzel denilebilir
 
Sistem güzel dengeli, anakartın üzerine sistem inşa edilir hayırlısı olsun çok beklemen almak en mantıklısı bazı bazı indirim geliyor ama ya zam gelirse :)
 
Şuan kampanyayı düşünmeden bu halde topladığım sistem alınabilir mi, kasa+psu belki değiştirilebilir dendi sizin önerebileceğiniz bir şey var mı. Ek olarak sadece hazır sistemlerde mi temmuz sonu indirim oluyor yoksa genel mi
Direk bilgisayar parçaları ve hazır sistemlerde indirim oluyor 40k ya çıkıp 5060 kullanmak bana pek mantıklı gelmedi hocam
 
Direk bilgisayar parçaları ve hazır sistemlerde indirim oluyor 40k ya çıkıp 5060 kullanmak bana pek mantıklı gelmedi hocam
Hocam aslında rx 9060xt 16 gb alıp da 47 bin TL'ye kapayabilirim sistemin fiyatını. 4 bin tl daha koyup 16gb ekran kartı + 5060ti’ya rakip bir ekran kartı elde etmiş olurum. Ancak genelde 2k oyun deneyimi için tercih edildiği için ve hiç amd ekran kartı deneyimlemediğim için 5060ti 16gb mı, rtx 5060 mı yoksa rx9060xt 16gb mı fiyatını daha çok hak ediyor şuan kararsızım. Ayrıca şuanki amacım 1080p’ye yönelik olduğu için olabildiğince bütçeyi kısmaya çalışıyorum. Ek olarak 5060daki mfg teknolojisi 1080pde ne kadar kullanılabilir o konuda da bilgim yok. 3x veya 4x modunda 1080pde keyifli bir deneyim verebiliyorsa hikayeli oyun açısından istediğimi elde etmiş olurum çünkü fps baya bi katlanıyor. Rekabetçi oyunları isteklerime katmıyorum her türlü iş görür zaten.
 
Ben şimdi anlamadım 50.000 lira civarına 5070'li oem sistemler mi gelecek temmuz ayında?
 
Geri
Top