Wierotten
80+
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 147
- Reaksiyon skoru
- 31
- Bütçe
- 43000
1080p için toplama sistem yapıyorum. Piyasa üzerindeki 5060'lı hazır sistemler hem istediğim parça özelleştirmelerini sağlamıyor hem de özgür olamıyorsunuz. İkinci ele hiç girişmeden 43 bin lira ile 5060'lı sağlam bir sistem çıkardım kendime.
https://www.akakce.com/ekran-karti/...o8g-128-bit-gddr7-8-gb-fiyati,1017792024.html 16.989 TL
https://www.akakce.com/islemci/en-u...-3-7-ghz-kutusuz-fansiz-fiyati,632236878.html 5800 TL
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-fsp-nc3-120-mm-fiyati,974351127.html 750 TL
https://www.n11.com/urun/patriot-pv...-cl30-gaming-ram-65799260?magaza=gamers-arena 11.589 TL
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CS71GLWC?th=1 4.500 TL
https://www.n11.com/urun/segotep-br...-kasasi-siyah-66589869?magaza=hayatbilgisayar 3.760 TL
Bütçeyi 4-5 bin civarı daha artırıp 1440p oynayabilmek için Rx9060XT de tercih edilebilir ancak monitör de alacağımdan 1080p'de kalma kararını aldım.
SSD sistemde olmayacak çünkü halihazırda Kioxia Exceria Pro 1 TB SSD'im mevcut!
Sistemi anında almak istediğimde peşin fiyatına parçalarda taksit imkanı ile birlikte 43.388 TL'ye denk geliyor. İndirim kovalayıp uzun bir süreçte yaymak istediğimizde de 41.999 TL'ye denk geliyor. 1-2 bin lira fark oluyor. Parça bileşenleri genel olarak nasıl bir uyum içindeler bence fiyata göre gayet güzel parçalar oluşturduğumu düşünüyorum. OEM paketlere göre çok daha uygun fiyatta ve kalitede diye düşünüyorum. Ekran kartı tarafında 5060'tan vazgeçmem zor gibi duruyor, onun dışında ikinci ele yönelmeyeceğim direkt sıfır sistem kuracağım. Ona göre değerlendirme yaparsanız sevinirim.
https://www.akakce.com/ekran-karti/...o8g-128-bit-gddr7-8-gb-fiyati,1017792024.html 16.989 TL
https://www.akakce.com/islemci/en-u...-3-7-ghz-kutusuz-fansiz-fiyati,632236878.html 5800 TL
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-fsp-nc3-120-mm-fiyati,974351127.html 750 TL
https://www.n11.com/urun/patriot-pv...-cl30-gaming-ram-65799260?magaza=gamers-arena 11.589 TL
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CS71GLWC?th=1 4.500 TL
https://www.n11.com/urun/segotep-br...-kasasi-siyah-66589869?magaza=hayatbilgisayar 3.760 TL
Bütçeyi 4-5 bin civarı daha artırıp 1440p oynayabilmek için Rx9060XT de tercih edilebilir ancak monitör de alacağımdan 1080p'de kalma kararını aldım.
SSD sistemde olmayacak çünkü halihazırda Kioxia Exceria Pro 1 TB SSD'im mevcut!
Sistemi anında almak istediğimde peşin fiyatına parçalarda taksit imkanı ile birlikte 43.388 TL'ye denk geliyor. İndirim kovalayıp uzun bir süreçte yaymak istediğimizde de 41.999 TL'ye denk geliyor. 1-2 bin lira fark oluyor. Parça bileşenleri genel olarak nasıl bir uyum içindeler bence fiyata göre gayet güzel parçalar oluşturduğumu düşünüyorum. OEM paketlere göre çok daha uygun fiyatta ve kalitede diye düşünüyorum. Ekran kartı tarafında 5060'tan vazgeçmem zor gibi duruyor, onun dışında ikinci ele yönelmeyeceğim direkt sıfır sistem kuracağım. Ona göre değerlendirme yaparsanız sevinirim.