Vatan Değişimi Onaylamıyor Thh Kararı Var

7 sayfa olmuş hepsini okuyamadım ama mevzuata hakimim hemen yazayım. Öncelikle misli demek dengi demektir bir üst model isteme hakkın yok önce onu bil. Sonra çıkan karar şudur. Eğer ürün ayıplı kabul edildiyse senin seçimlik hakkın doğar. Bu hak ise ürünün ücretsiz tamirini, ürünün aynı ürünle değişimini, ürünün misli (dengi) bir model ile değişimini, para iadesini isteme hakkın var. Firma senin seçtiğin karara uymak zorunda. Eğer uymuyorsa icra yolu ile kartın değerini hesaplatıp dengi bir model parası alabilirsin ya da dengi bir modele ikna olurlar. Kaybın olmaz merak etme.
hiçbi model teklif etmedi para iadesi yapabiliriz sadece dedi yada fiyat farkını ödemeli şekilde sundu teşhir kartları icraya versem 7600 alırmıyım en ucuz dengi 5050 ve 7600 yoksa para iadesimi olur 11 bin tl civarı bişey olur büyük ihtimal napmalıyım teşhir 5060 alıyımmı 4000tl koyup üstüne yoksa icrayla mahkemeyle uğraşayammı ?
 
hiçbi model teklif etmedi para iadesi yapabiliriz sadece dedi yada fiyat farkını ödemeli şekilde sundu teşhir kartları icraya versem 7600 alırmıyım en ucuz dengi 5050 ve 7600 yoksa para iadesimi olur 11 bin tl civarı bişey olur büyük ihtimal napmalıyım teşhir 5060 alıyımmı 4000tl koyup üstüne yoksa icrayla mahkemeyle uğraşayammı ?
Seçimlik hakkın var para iadesi alıp zarar etme. Baktım stoklarında 5050 ve 7600 ekran kartı var. O kartlardan birini kabul edeceğini diğer türlü zararın tazmini için icra başvurusununda bulunacağını söyle. Eğer kabul etmeze icra sürünsün istersen mahkemeye ver. Dosya masrafları da bi taraflarına girsin.
 
Konuyu ilk defa görüyorum da bukadar şeylerin hepsi çok normal olan coil whine yüzünden mi?
 
hiçbi model teklif etmedi para iadesi yapabiliriz sadece dedi yada fiyat farkını ödemeli şekilde sundu teşhir kartları icraya versem 7600 alırmıyım en ucuz dengi 5050 ve 7600 yoksa para iadesimi olur 11 bin tl civarı bişey olur büyük ihtimal napmalıyım teşhir 5060 alıyımmı 4000tl koyup üstüne yoksa icrayla mahkemeyle uğraşayammı ?
Teşhir kartların durumu kötüdür alınmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Konuyu ilk defa görüyorum da bukadar şeylerin hepsi çok normal olan coil whine yüzünden mi?
Buna katılıyorum bak. Tabi CW nin düzeyleri var çok fazla ise bilemiyorum.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: dlep
Teşhir kartların durumu kötüdür alınmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Buna katılıyorum bak. Tabi CW nin düzeyleri var çok fazla ise bilemiyorum.
thh den onay cikicak kadar olan bi cw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teşhir kartların durumu kötüdür alınmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Buna katılıyorum bak. Tabi CW nin düzeyleri var çok fazla ise bilemiyorum.
teşhir kartların durumu kötüyse icra başvurayımmı o zaman ?
 
Seçimlik hakkın var para iadesi alıp zarar etme. Baktım stoklarında 5050 ve 7600 ekran kartı var. O kartlardan birini kabul edeceğini diğer türlü zararın tazmini için icra başvurusununda bulunacağını söyle. Eğer kabul etmeze icra sürünsün istersen mahkemeye ver. Dosya masrafları da bi taraflarına girsin.
icrayı kesin zarara uğramadan kazaniyorum dimi ? kendilerinden bana teklif sunmalarını istediğimde 7000tl gibi fiyat farkını ödememi istiolar yada teşhir ürün teklif ediyolar. son kez arayıp teşhir kartı kabul etmediğimi 5050 veya 7600 ücretsiz sıfır ürünle değişim yapmadıkları takdirde icraya vereceğimi belirteyimmi ?
 
icrayı kesin zarara uğramadan kazaniyorum dimi ? kendilerinden bana teklif sunmalarını istediğimde 7000tl gibi fiyat farkını ödememi istiolar yada teşhir ürün teklif ediyolar. son kez arayıp teşhir kartı kabul etmediğimi 5050 veya 7600 ücretsiz sıfır ürünle değişim yapmadıkları takdirde icraya vereceğimi belirteyimmi ?
Aynen öyle. Kağıt üzerinde sana 8gb gddr6 128bit kart sunmak zorundalar. Aynı ürün yoksa aynı özellikleri karşılayan muadil bir sunmak zorundalar, para isteyemezler. Bu konuda mevzuat açık ve net.
 
Aynen öyle. Kağıt üzerinde sana 8gb gddr6 128bit kart sunmak zorundalar. Aynı ürün yoksa aynı özellikleri karşılayan muadil bir sunmak zorundalar, para isteyemezler. Bu konuda mevzuat açık ve net.
ok arıyom yapmazlarsa icra gircem
 
ok arıyom yapmazlarsa icra gircem
annenin üzerine diye korkma hakkını ara elinde kesin karar belgesi var avukat masraflarınla birlikte vatana gider. avukatla anlaşmana bağlı önden para vermeden vatandan tahsil edecek avukat bulursun çok çok.
 
doğru dedin distribütörü kim acaba onlarlada m6hattap olmaya çalış distribütörü vatan bilgisayarsa kanka madem mahkeme kararı var icra takibi başlatabiliyorsun sanırsam oraya başvur

istedim teşhir ürünü veriyo 4000tl aradaki farkı öde diyo
knk olayı tüm ayrıntıları ile son bi defa yapay zekaya at eğer bi sıkıntı yoksa kesin kazanacaksan bi avukat tut gir bu topa bi görsünler bakalım kim neyin nesiymiş bi zarar etsinler
 
Geri
Top