Cs2 Hangi Çözünürlük Mantıklı

R1xy

80+
Katılım
15 Nisan 2022
Mesajlar
138
Reaksiyon skoru
14
merhaba, aslında çözünürlük değiştirmek gibi bir amacım yoktu uzun zamandır 1080x1080 kullanıyorum evet 1.1 çözünürlük mantıklı değil kullanışlıda değil ama çok önceden beri bunla oynuyorum ve baya alışdım fakat artık 4.3e geçmem gerektiğini hissediyorum çünkü 1280x960 gibi bir çözünürlükte sensim olsun momentlarım olsun daha oturaklı geliyor ama netlik konusunda sıkıntı yaşıyorum bu seferde 1.1 de nerdeyse 16.9 gibi gayet netti uzak mesefaleri rahatça vurabiliyordum fakat 1280x960 kullanınca oyun çok bulanık geliyor hem bu çöznürlükte kalıp hemde 1.1 bir gibi net yapmanın bir yolu varmı?
 
1280x1024 , 1440x1080
 
Ben monitör çözünürlüğünde oynuyorum. Alışınca sorun kalmıyor bence, hangisinde rahatsan onda oyna.
 
4:3 1440x1080 oynuyorum. Cozunurluk dusunce pixellesiyor rahatsiz ediyor. 1280x960 denedim sevmedim.
 
merhaba, aslında çözünürlük değiştirmek gibi bir amacım yoktu uzun zamandır 1080x1080 kullanıyorum evet 1.1 çözünürlük mantıklı değil kullanışlıda değil ama çok önceden beri bunla oynuyorum ve baya alışdım fakat artık 4.3e geçmem gerektiğini hissediyorum çünkü 1280x960 gibi bir çözünürlükte sensim olsun momentlarım olsun daha oturaklı geliyor ama netlik konusunda sıkıntı yaşıyorum bu seferde 1.1 de nerdeyse 16.9 gibi gayet netti uzak mesefaleri rahatça vurabiliyordum fakat 1280x960 kullanınca oyun çok bulanık geliyor hem bu çöznürlükte kalıp hemde 1.1 bir gibi net yapmanın bir yolu varmı?
16:9 oynarsan cs2 için daha iyi latency daha düşük oluyor ve daha rahat vurabiliyorsun 1 haftada alışırsın 4:3 olayı bitti artık sadece alışkanlıktan ibaret
 
Geri
Top