R1xy
80+
- Katılım
- 15 Nisan 2022
- Mesajlar
- 138
- Reaksiyon skoru
- 14
merhaba, aslında çözünürlük değiştirmek gibi bir amacım yoktu uzun zamandır 1080x1080 kullanıyorum evet 1.1 çözünürlük mantıklı değil kullanışlıda değil ama çok önceden beri bunla oynuyorum ve baya alışdım fakat artık 4.3e geçmem gerektiğini hissediyorum çünkü 1280x960 gibi bir çözünürlükte sensim olsun momentlarım olsun daha oturaklı geliyor ama netlik konusunda sıkıntı yaşıyorum bu seferde 1.1 de nerdeyse 16.9 gibi gayet netti uzak mesefaleri rahatça vurabiliyordum fakat 1280x960 kullanınca oyun çok bulanık geliyor hem bu çöznürlükte kalıp hemde 1.1 bir gibi net yapmanın bir yolu varmı?