Gigabyte Eagle 5070 mi Yoksa, Zotac 5070ti mı

Spiderman, last of us, resident evil gibi oyunlar fullüyor hatta geçiyor 12 gb tı zaman zaman. Ben cs oynarken bile bazen 10-11 gb vram kullanımı oluyor.
cs2 full grafik oynuyorum sırf akşam bakıcam kaç vram kullanıyor diye 2k oynuyorum bir de bakalım
 
cs2 full grafik oynuyorum sırf akşam bakıcam kaç vram kullanıyor diye 2k oynuyorum bir de bakalım
Linke giriliyor mu emin değilim ama d2 dışındaki maplerde 12 civarında dolanıyor vram kullanımı.

 
Linke giriliyor mu emin değilim ama d2 dışındaki maplerde 12 civarında dolanıyor vram kullanımı.

sen 2k mi oynuyorsun
 
sen 2k mi oynuyorsun
Evet, ama bende 5070ti var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de oyunun yıllardır duran optimzasyonu oturmuş maplerinde 8-10 arası oluyor genelde ama çok aktif oynanmayan haritalara girdiğimde 12.5 e kadar çıktığını gördüm.
 
Evet, ama bende 5070ti var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de oyunun yıllardır duran optimzasyonu oturmuş maplerinde 8-10 arası oluyor genelde ama çok aktif oynanmayan haritalara girdiğimde 12.5 e kadar çıktığını gördüm.
deneyince haber edicem
 
Evet, ama bende 5070ti var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de oyunun yıllardır duran optimzasyonu oturmuş maplerinde 8-10 arası oluyor genelde ama çok aktif oynanmayan haritalara girdiğimde 12.5 e kadar çıktığını gördüm.
dün haber etmeyi unuttum hocam cs2 ful grafik 2k da bende 9.5gb falan tüketiyor
 
dün haber etmeyi unuttum hocam cs2 ful grafik 2k da bende 9.5gb falan tüketiyor
Bende de genelde 10 civarı tüketiyor. Ki bu yılların işlemci odaklı fps oyunu. İleriki yıllarda çıkan oyunların 12 gb tı geçmesi işten bile değil. Yine oynatır oynatmasına ama tam performans alamazsın.
 
Bende de genelde 10 civarı tüketiyor. Ki bu yılların işlemci odaklı fps oyunu. İleriki yıllarda çıkan oyunların 12 gb tı geçmesi işten bile değil. Yine oynatır oynatmasına ama tam performans alamazsın.
vram isteyen bir iki ayarı kısarız olur biter
 
vram isteyen bir iki ayarı kısarız olur biter
Valla 2k da PT açık ultra ayarlarda cyberpunk 2077 oynuyorum öyle bir keyifli ki anlatamam, ama işte vram 15.5 mb'larda geziyo bazı durumlarda.
Bütçesi yeten TI alsın, sırf vram değil raster olarak da ama sıkıştırıcaksa 9070xt / 5070 de iyidir.
 
Valla 2k da PT açık ultra ayarlarda cyberpunk 2077 oynuyorum öyle bir keyifli ki anlatamam, ama işte vram 15.5 mb'larda geziyo bazı durumlarda.
Bütçesi yeten TI alsın, sırf vram değil raster olarak da ama sıkıştırıcaksa 9070xt / 5070 de iyidir.
Hocam selam bütçem 5070e el veriyor amazon kampanyasında şuan asus prime 5070 ile gigabyte eagle 5070 beyaz aynı fiyat fakat dizdiğim sistem beyaz sizce prime ile eagle arasında ne kadar bir soğutma ve ses tarzı farklar olur hangisi daha performanslı
 
Geri
Top