İnceleme Ön İnceleme: Havit H2015 Pro (O Meşhur Kulaklık)

2.4 ghz dongle ses cidden çokmu az bt fazla geldi derken fark çokmu ses kasılmazmı ses azmı cs için
Hocam ben bunu sana nasıl anlatayım, kullanarak anlayacağın bir şey bu. Aşırı fazla ses farkı yok tabii, ama telefonda son ses daha gümbür gümbürken bilgisayarda daha dengeli, enstürman ayrımları falan daha iyi yapılıyor.
 
Hocam merhaba, Gamepower Luna 7.1 bi 6-7 senelik kullanıcısıyım. Gerek kablolu olmasından gerek artık eskidiğini düşünmem nedeniyle bir kulaklık arayışına girdim. FPS oyunlarını oynamayı çok seviyorum, senin de bahsettiğin ürünü ve diğer modellerini çok araştırdım. (H2002BG ve H2039BG) Ama hala kafa karışıklığım mevcut. :D

Olayın aslına dönersek, ben hem kablosuz olsun hem de fiyat performans ürünü olsun istiyorum, örneğin gidip 4-5kya kadar çıkmadan beni mutlu edecek bir şey olsun istiyorum. Önerir misin H2015 Pro’yu?

Kumaş ped olması ve kablosuz olup fiyatına göre kağıt üzerinde güzel özellikleri olması cezbediyor.
 
Hocam merhaba, Gamepower Luna 7.1 bi 6-7 senelik kullanıcısıyım. Gerek kablolu olmasından gerek artık eskidiğini düşünmem nedeniyle bir kulaklık arayışına girdim. FPS oyunlarını oynamayı çok seviyorum, senin de bahsettiğin ürünü ve diğer modellerini çok araştırdım. (H2002BG ve H2039BG) Ama hala kafa karışıklığım mevcut. :D

Olayın aslına dönersek, ben hem kablosuz olsun hem de fiyat performans ürünü olsun istiyorum, örneğin gidip 4-5kya kadar çıkmadan beni mutlu edecek bir şey olsun istiyorum. Önerir misin H2015 Pro’yu?

Kumaş ped olması ve kablosuz olup fiyatına göre kağıt üzerinde güzel özellikleri olması cezbediyor.
Hocam bende aynı arayışla bu yola girdim, aynı özelliği daha uyguna sunuyor neden almayayım diye düşündüm. Beni şimdilik memnun etti. Uzun kullanımda ne olur bilemem tabii, daha 2 gündür kullanıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kumaş ped çok ses veriyor dışarıya diyorlar doğrumu
Yüksek seste evet dışarı ses verme var. Kumaş pedin doğası bu. Fakat ortamda başka sesler varsa örneğin tv, o zaman duyulmuyor. Yüksek seste ve sessiz bir ortamda başkaları tarafından duyulması mümkün.
 
Dostlar, kulaklığı birkaç saat kullanma fırsatım oldu.

Mikrofonu bence 9/10. Ses gayet net gidiyor ancak tamamen kusursuz değil, çok dikkat edilirse ortam seslerini az da olsa alabiliyor.

Konfor tarafında kafam büyük olmasına rağmen rahat oturdu. Uzun kullanımda rahatsız etmedi ve baş ağrısı yapmadı.

Bluetooth modunda da test ettim. Ses düzeyi fazlasıyla yeterli. Eğer maksimum ses seviyesine 10/10 dersek, bu kulaklık o seviyelere rahat çıkabiliyor. Hatta en yüksek seslerde uzun süre kullanırsanız kulağı yorabilir.

Ses kalitesinden şu an için memnunum. Valorant testini henüz yapmadım, ilerleyen günlerde ayak sesi ve konumlandırma performansı hakkında da güncelleme yapacağım.

Tek eleştirim ağırlığı olabilir. Daha önce JBL Tune 500 kullandığım için bana biraz ağır geldi. Ancak bu durum kişiden kişiye değişebilir.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,447
Mesajlar
11,077,298
Üyeler
198,135
Son üye
Kaanturee
Geri
Top