YouTube'daki Parayı Çekme

salih4146

80+
Katılım
26 Nisan 2026
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
2
Herkese selamlar. YouTube'da kanalımızda birikmiş bir miktar paramız var. Ve bu parayı nasıl çekeceğimiz hakkında hiçbir bilgimiz yok. YouTube Adsense, vergi bilgileri veya banka hesabı açmak hakkında tecrübe sahibi değiliz. Neyi nasıl yapacağız detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz. Şimdiden teşekkürler.

(Kanaldaki para hatrı sayılır bir miktar)
 
Son düzenleme:
Bildiğim kadarıyla istisna belgesi diye bir şey var içerik üreticileri için. Kazanca göre vergi alınıyor. %15 civarı bunun bu belgeyle banka hesabı açıyorsunuz ve üzerinden çekilip yatırılıyor diye biliyorum. Ama eğer sigortanız yoksa 1 lira bile kazansanız aylık 10k civarında ödeme başlıyor. Gelirinize göre bir plan yapın.
 
Herkese selamlar. YouTube'da kanalımızda birikmiş bir miktar paramız var. Ve bu parayı nasıl çekeceğimiz hakkında hiçbir bilgimiz yok. YouTube Adsense, vergi bilgileri veya banka hesabı açmak hakkında tecrübe sahibi değiliz. Neyi nasıl yapacağız detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz. Şimdiden teşekkürler.
Gelir düşükse ve halihazırda bir şirketiniz vs yoksa bırakın kalsın.
 
Herkese selamlar. YouTube'da kanalımızda birikmiş bir miktar paramız var. Ve bu parayı nasıl çekeceğimiz hakkında hiçbir bilgimiz yok. YouTube Adsense, vergi bilgileri veya banka hesabı açmak hakkında tecrübe sahibi değiliz. Neyi nasıl yapacağız detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz. Şimdiden teşekkürler.
kanalı miktari düşükse bırak içerde kalsın ama büyümeye devam ediyorsa işte tamam ben burdan sonra youtvbe yaparım diyorsan al gitsin o parayı o zama n
 
Herkese selamlar. YouTube'da kanalımızda birikmiş bir miktar paramız var. Ve bu parayı nasıl çekeceğimiz hakkında hiçbir bilgimiz yok. YouTube Adsense, vergi bilgileri veya banka hesabı açmak hakkında tecrübe sahibi değiliz. Neyi nasıl yapacağız detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz. Şimdiden teşekkürler.
Eğer kazancın 10 bin TL ve üstündeyse ödeme almaya başlayabilirsin. Ben kendi örneğimi söyleyeyim. Kanalımda para kazanma 6 ay önce açıldı. İlk ay, ayın 24’ünde aktif olduğu için sadece 6 günlük gelir birikti ve yaklaşık 9 bin TL olmuştu. Ben o ödemeyi hemen çekmek yerine 1 ay daha bekletip sonraki ayla birlikte aldım. İstersen sen de ilk ödemeyi hemen çekmek yerine bir sonraki ayı bekleyebilirsin. Tabii bunun için AdSense ödeme bilgileri, vergi bilgileri ve banka hesabı kısmını doğru şekilde tamamlaman gerekiyor.

(Ayın 1’i ile sonu arasında kazanç birikiyor, ödeme de genelde sonraki ayın 21–23’ü arasında geliyor. Ama bence direkt normal IBAN’ını yazıp geçme. Önce vergi işini halletmen gerekiyor. Vergi dairesiyle görüşüp gerekli işlemleri yapıyorsun, sonra buna uygun bir banka hesabı açtırıyorsun. O hesabın IBAN’ını sisteme tanımlıyorsun, ayrıca vergi dairesine de bu IBAN bilgisini bildiriyorsun. Sonrasında ödeme o hesaba yatıyor ve vergi kesintisi yapıldıktan sonra ana hesabına aktarılıyor. Yoksa vergi kısmı sıkıntı olabilir.)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şunu da belirteyim vergi dairesine başvurduktan sonra bağkur başlıyor. Bağkur da 10 bin TL, eğer çekmeyeceksen bu ay diğer ayın ortasında vergi işlemlerini yap.
 
Eğer kazancın 10 bin TL ve üstündeyse ödeme almaya başlayabilirsin. Ben kendi örneğimi söyleyeyim. Kanalımda para kazanma 6 ay önce açıldı. İlk ay, ayın 24’ünde aktif olduğu için sadece 6 günlük gelir birikti ve yaklaşık 9 bin TL olmuştu. Ben o ödemeyi hemen çekmek yerine 1 ay daha bekletip sonraki ayla birlikte aldım. İstersen sen de ilk ödemeyi hemen çekmek yerine bir sonraki ayı bekleyebilirsin. Tabii bunun için AdSense ödeme bilgileri, vergi bilgileri ve banka hesabı kısmını doğru şekilde tamamlaman gerekiyor.

(Ayın 1’i ile sonu arasında kazanç birikiyor, ödeme de genelde sonraki ayın 21–23’ü arasında geliyor. Ama bence direkt normal IBAN’ını yazıp geçme. Önce vergi işini halletmen gerekiyor. Vergi dairesiyle görüşüp gerekli işlemleri yapıyorsun, sonra buna uygun bir banka hesabı açtırıyorsun. O hesabın IBAN’ını sisteme tanımlıyorsun, ayrıca vergi dairesine de bu IBAN bilgisini bildiriyorsun. Sonrasında ödeme o hesaba yatıyor ve vergi kesintisi yapıldıktan sonra ana hesabına aktarılıyor. Yoksa vergi kısmı sıkıntı olabilir.)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şunu da belirteyim vergi dairesine başvurduktan sonra bağkur başlıyor. Bağkur da 10 bin TL, eğer çekmeyeceksen bu ay diğer ayın ortasında vergi işlemlerini yap.
vergi levhası lazımmı illa
 
vergi levhası lazımmı illa
Evet bir tanıdığımın evine gelmişler işte niye vergini ödemiyorsun diye ceza kesmişler. Ne kadar ödedi bilmiyorum ama kazandığından bile fazla ödeyebilirsin. Eğer sigortalı işte çalışıyorsan bağkur bağlanmaz ve sadece %15 lik vergi kesintisini ödersin o kadar.
 
Evet bir tanıdığımın evine gelmişler işte niye vergini ödemiyorsun diye ceza kesmişler. Ne kadar ödedi bilmiyorum ama kazandığından bile fazla ödeyebilirsin. Eğer sigortalı işte çalışıyorsan bağkur bağlanmaz ve sadece %15 lik vergi kesintisini ödersin o kadar.
Özelden iletişime geçebilir miyiz?
 
vergi levhası lazımmı illa
Evet bir tanıdığımın evine gelmişler işte niye vergini ödemiyorsun diye ceza kesmişler. Ne kadar ödedi bilmiyorum ama kazandığından bile fazla ödeyebilirsin. Eğer sigortalı işte çalışıyorsan bağkur bağlanmaz ve sadece %15 lik vergi kesintisini ödersin o kadar.
Sadece sosyal medya kazancı için şart değil muafiyet hesabı açıp platformlara oranın ibanını verecek. Oraya yatan tüm paraların vergisi otomatik kesiliyor.

Direkt vergi levhalı bir firma üzerinden de kazancın vergisi ödenebiliyor tabi o ayrı.

Dendiği gibi zaten bir yerde çalışıyorsan sorun yok ama çalışmıyorsan sigortanı da ödemen gerekiyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top