ne kuponu verirler ki 1tl lik ürün içiniptal olsa bile amazon bakiye veriyor
onu bilemem bir kaç hatada vs 50 tl veriyorlar bunu bilmemne kuponu verirler ki 1tl lik ürün için
Hocam gelirse gönderin bir tane banadaodamda halı yok inşallah gelirde halı niyetine kullanırım
Hocam iyi demişsin güzel demişsin de nasıl bu kadar eminsin hata olduğuna amazondan depoyu sen kiralamadıysan? Belki istediği kadar satış yapamadı elindekileri verip başka bir işe yönelecek, belki de parayı vurdu dükkanı kapatıyor. Belki de dedi ki ''Ulan şu işim olsun 1000 tane siparişi 1 liradan vericem hayrına'' vs vs. hayal gücünün sınırı yok. Ben şahsen 5 tane mousepad aldım iptal olmazsa 1 tanesini kullanıp kalanı dağıtıcam gidip de 300 tane sipariş veren arkadaşın kendi bileceği iş. Ha satıcı da yanlışlık varsa iptal etsin gidip desin amazona fiyat hatası diye malı ucuz diye üşendiğinden mi iptal etmiyor? Şurada 1 liraya RTX 5090 verilse millet de 300 400 tane sipariş verse o satıcı gönderecek mi o 5090'ları? Tabi ki göndermeyecek. Velev ki diyelim satıcı iptal de edemiyor amazon yüzünden dediler ki ya gönder ya da mağazanı kapatıcaz satıcı da göndermek zorunda kaldı, satıcı siparişlerin içine not yazıp derse ki ''Böyle böyle yanılşlık oldu lütfen iade edin.'' etmeyen de ne olsun. Neyse herkesin kendi görüşü yorumuna saygı duyuyorum.Şu ürünlerin kapış kapış alındığını görmek beni üzdü.
Büyük firmanın yaptığı bir hata olsa gram umrumda olmaz. Büyük firmalar bize neler neler yapıyor...
Ama bu pazaryeri satıcısı...
Bu kişi evine ordan ekmek götürüyor. Amazon deposu kiralıyor para veriyor. Faturasını kesiyor vergisini ödüyor vs.vs.
İşin sonunda bir hata meydana geliyor (çok büyük ihtimalle.) Ve insanlar bunu fırsata çeviriyor.
Bunun şundan bi farkı yok, rüzgarlı bi havada birisi atmden para çekerken parayı alamadan rüzgar ile sağa sola uçuşup saçılması. İnsanların üşüşüp paraları toplayıp kaçışması. Paraları toplayan insanların yüzündeli sevinç? Mutluluk? Ya peki diğer adamın yüzündeki üzüntü? Bunu düşünen yok. Ya o kişi siz olsaydınız?
İşte bunu düşünemediğimiz noktada, o ürünler eğer size gelirse, teslim aldığınızda yaşadığınız bir sevinç olacak. Sizin yaşadığınız sevincin kat ve kat fazlası satıcıya zarar verecek...
Amacım algı yapmak değil, her insan kendi hayatını yaşıyor. Belki yazımı okuyan bazı kişilere bişeyler katabilirim umuduyla üşenmeden bunu yazmak istedim.
İyi forumlar.
Yaşanan olay, Hayatın olağan akışına aykırı bir durum. İnsan kendine olumlu pay elbette düşünebilir. Ayrıca ürünler indirimli olarak satılmadı, belki öyle olsaydı size bir nebze hak verirdim. Bariz fiyat/entegrasyon hatası.Hocam iyi demişsin güzel demişsin de nasıl bu kadar eminsin hata olduğuna amazondan depoyu sen kiralamadıysan? Belki istediği kadar satış yapamadı elindekileri verip başka bir işe yönelecek, belki de parayı vurdu dükkanı kapatıyor. Belki de dedi ki ''Ulan şu işim olsun 1000 tane siparişi 1 liradan vericem hayrına'' vs vs. hayal gücünün sınırı yok. Ben şahsen 5 tane mousepad aldım iptal olmazsa 1 tanesini kullanıp kalanı dağıtıcam gidip de 300 tane sipariş veren arkadaşın kendi bileceği iş. Ha satıcı da yanlışlık varsa iptal etsin gidip desin amazona fiyat hatası diye malı ucuz diye üşendiğinden mi iptal etmiyor? Şurada 1 liraya RTX 5090 verilse millet de 300 400 tane sipariş verse o satıcı gönderecek mi o 5090'ları? Tabi ki göndermeyecek. Velev ki diyelim satıcı iptal de edemiyor amazon yüzünden dediler ki ya gönder ya da mağazanı kapatıcaz satıcı da göndermek zorunda kaldı, satıcı siparişlerin içine not yazıp derse ki ''Böyle böyle yanılşlık oldu lütfen iade edin.'' etmeyen de ne olsun. Neyse herkesin kendi görüşü yorumuna saygı duyuyorum.