5060 Ti'dan Sonra 9070 XT mi Yoksa 5070 Ti'a Çıkmaya Değer mi?

Eror404

80+
Katılım
10 Eylül 2024
Mesajlar
377
Reaksiyon skoru
42
Şu anda Ryzen 5 7500F, RTX 5060 Ti 16 GB ve 16 GB RAM'li bir sistem kullanıyorum. Monitörüm 2K ve sistemi de tamamen 2K çözünürlükte kullanıyorum. Genelde oynadığım oyunlar Rust, FC/FIFA, Forza Horizon ve benzeri oyunlar.

Mevcut sistem aslında işimi görüyor ancak sistemi iyi bir paraya bir tanıdığıma satmak için anlaşmış durumdayım. Kasadaki RGB fanlarda da ufak bir problem var, bazen çalışıyorlar bazen çalışmıyorlar. Ve ondan dolayı baska bırısıne satarken bır ton sıkıntı açıkçası sıstemı 1 sen önce aldım onun dışında genel olarak sistemde bir sıkıntım yok.

Şimdi aklımda RTX 5070 Ti'lı hazır bir sisteme geçmek var. İşlemci tarafında da AMD'nin işlemci olarak R5 7500 X3D serilerinden bir model düşünüyorum. Amacım sadece birkaç FPS fazla almak değil; biraz daha kaliteli ve derli toplu bir sistem kurup uzun yıllar kafam rahat şekilde kullanmak istiyorum.

Şu anki 5060 Ti beni 2K'da tamamen üzmüyor ancak ilerleyen yılları da düşünerek yükseltme yapmak istiyorum. Özellikle Rust gibi oyunlarda işlemci ve ekran kartı tarafında biraz daha güçlü bir sisteme geçmenin fark yaratacağını düşünüyorum.

Mevcut sistemi ağustos sonu - Eylül başı gibi satmayı düşünüyorum.

Ekran kartı tarafında ise kararsızım. Bir yandan RX 9070 XT bütçeme daha uygun geliyor ve fiyat/performans açısından mantıklı gibi duruyor. Diğer yandan da bütçeyi biraz daha zorlayıp RTX 5070 Ti alıp uzun yıllar ekran kartı düşünmeden kullanmak daha mantıklı mı emin olamıyorum.

Siz olsanız benim yerimde ne yapardınız? 2K oyunculuk için RX 9070 XT tarafına mı yönelirdiniz, yoksa bütçeyi zorlayıp RTX 5070 Ti alıp uzun süre kafanız rahat şekilde mi kullanırdınız?
Ekran kartı ıle alakalı bu zamandan once hep RTX 3060 ve 5060 Ti gibi kartlar kullandım hiç AMD kullanmadım ama AMD F/P olarak mantıklı gelıyor bana sızce hangı ekran kartını tercıh etmelıyım.

2K çözünürlükte oyun oynadığım için özellikle ekran kartı tarafında birkaç yıl sonra yetersiz kalma ihtimalini de düşünerek böyle bir yükseltme fikri oluştu. Özellikle Rust gibi sistem isteyen oyunlarda da biraz daha rahat etmek istiyorum.

Siz olsanız mevcut sistemi satıp 5070 Ti + X3D işlemcili bir sisteme geçer miydiniz? Yoksa mevcut sistemi satıp 9070XT + X3D işlemcili bir sisteme mi geçerdiniz? Sizce mantıklı bir yükseltme olur mu, yoksa mevcut sistemle devam etmek daha mı mantıklı mı?
 
Şu anda Ryzen 5 7500F, RTX 5060 Ti 16 GB ve 16 GB RAM'li bir sistem kullanıyorum. Monitörüm 2K ve sistemi de tamamen 2K çözünürlükte kullanıyorum. Genelde oynadığım oyunlar Rust, FC/FIFA, Forza Horizon ve benzeri oyunlar.

Mevcut sistem aslında işimi görüyor ancak sistemi iyi bir paraya bir tanıdığıma satmak için anlaşmış durumdayım. Kasadaki RGB fanlarda da ufak bir problem var, bazen çalışıyorlar bazen çalışmıyorlar. Ve ondan dolayı baska bırısıne satarken bır ton sıkıntı açıkçası sıstemı 1 sen önce aldım onun dışında genel olarak sistemde bir sıkıntım yok.

Şimdi aklımda RTX 5070 Ti'lı hazır bir sisteme geçmek var. İşlemci tarafında da AMD'nin işlemci olarak R5 7500 X3D serilerinden bir model düşünüyorum. Amacım sadece birkaç FPS fazla almak değil; biraz daha kaliteli ve derli toplu bir sistem kurup uzun yıllar kafam rahat şekilde kullanmak istiyorum.

Şu anki 5060 Ti beni 2K'da tamamen üzmüyor ancak ilerleyen yılları da düşünerek yükseltme yapmak istiyorum. Özellikle Rust gibi oyunlarda işlemci ve ekran kartı tarafında biraz daha güçlü bir sisteme geçmenin fark yaratacağını düşünüyorum.

Mevcut sistemi ağustos sonu - Eylül başı gibi satmayı düşünüyorum.

Ekran kartı tarafında ise kararsızım. Bir yandan RX 9070 XT bütçeme daha uygun geliyor ve fiyat/performans açısından mantıklı gibi duruyor. Diğer yandan da bütçeyi biraz daha zorlayıp RTX 5070 Ti alıp uzun yıllar ekran kartı düşünmeden kullanmak daha mantıklı mı emin olamıyorum.

Siz olsanız benim yerimde ne yapardınız? 2K oyunculuk için RX 9070 XT tarafına mı yönelirdiniz, yoksa bütçeyi zorlayıp RTX 5070 Ti alıp uzun süre kafanız rahat şekilde mi kullanırdınız?
Ekran kartı ıle alakalı bu zamandan once hep RTX 3060 ve 5060 Ti gibi kartlar kullandım hiç AMD kullanmadım ama AMD F/P olarak mantıklı gelıyor bana sızce hangı ekran kartını tercıh etmelıyım.

2K çözünürlükte oyun oynadığım için özellikle ekran kartı tarafında birkaç yıl sonra yetersiz kalma ihtimalini de düşünerek böyle bir yükseltme fikri oluştu. Özellikle Rust gibi sistem isteyen oyunlarda da biraz daha rahat etmek istiyorum.

Siz olsanız mevcut sistemi satıp 5070 Ti + X3D işlemcili bir sisteme geçer miydiniz? Yoksa mevcut sistemi satıp 9070XT + X3D işlemcili bir sisteme mi geçerdiniz? Sizce mantıklı bir yükseltme olur mu, yoksa mevcut sistemle devam etmek daha mı mantıklı mı?
Uzun yıllar kullanmak istedigin için kesinlikle nvidia . Kas güçleri aynı olsada teknoloji konusunda ossurugunda bogar amdyi. Bu da doğrudan ömrü etkiliyor. Ki amd kara lekeli bir firma daha geçen 6000 serisine destegi kesmişlerdi kullanıcılar isyan edince geri getirdiler. 6000 serisi hali hazırda hala manyak kartlara sahip bir seri birde. Öte yandan nvidia hala 1600 serisine bile driver destegi veriyor
 
Paran varsa 5070T yoksa 9070XT üzmez
 
Uzun yıllar kullanmak istedigin için kesinlikle nvidia . Kas güçleri aynı olsada teknoloji konusunda ossurugunda bogar amdyi. Bu da doğrudan ömrü etkiliyor. Ki amd kara lekeli bir firma daha geçen 6000 serisine destegi kesmişlerdi kullanıcılar isyan edince geri getirdiler. 6000 serisi hali hazırda hala manyak kartlara sahip bir seri birde. Öte yandan nvidia hala 1600 serisine bile driver destegi veriyor
valla hocam arada 20k cıvarı fıyat farkları var ondan bırazcıkın 9070xt mantıklı geldı ama yazılım sorunları falan hıc ugrasmak ıstemıyorum cunku eskı 3060 sistemımde buyuk bır problem yasadım cok canımı sıktı ne oldugunu cozemeden ucuza sattım 5060 ti ise cok kalıtelı guzel de ıcındekı psu falan cok kalıtelı degıl en azından 1 kez alayım canavar bırsey dızeyım fıkrı var aklımda 2 3 aya parayıda ayarlarım hallederım dıye dusunuyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Paran varsa 5070T yoksa 9070XT üzmez
hocam valla onu onumdekı 2 3 aya baglı olarak bakmam lazım pıyasanın cok degıscegını sanmam ama ya o yuzden 5070t iyi gibi birde hocam benım evde kımse olmaz yuksek ıhtımal da nasıl yapabılırım sıparıs kısmını ? fıkrınız varmı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

9070xt.Arada ki 20k farka oled monitor alınır
hocam allaha şükür var oled monitörüm de aradakı 20k az para değil acıkcası setupum bence bana gore cok ıyı ama pc bırazcıkın adam akıllı bılındık markalarla kurulmalı sonra yok rgb falan ugrasmak ıstemıyorum
 
Bu videoyu kesinlikle izle
 
Bu videoyu kesinlikle izle
valla hocam ızledım de adamın da dedıgı gıbı kımseye bu alınır gıbı gıbı dıyemez ama hangısı daha mantıklı bılemıyorum ama dedıgım gıbı kalıtelı basımın agırmıyacagı bır pc ıstıyorum
 
valla hocam ızledım de adamın da dedıgı gıbı kımseye bu alınır gıbı gıbı dıyemez ama hangısı daha mantıklı bılemıyorum ama dedıgım gıbı kalıtelı basımın agırmıyacagı bır pc ıstıyorum
Nebiye parayı kim havale yaparsa ona video cekiyor cok takilmayin
 
Geri
Top