MeGaDave06
80+ Bronze
- Katılım
- 22 Aralık 2025
- Mesajlar
- 592
- Reaksiyon skoru
- 221
Apex mobo olsa 1.7 çıkartırım da bulamadım bir türlü satan.
Bende sclleri 4-4 e çektim. 2-2 ye göre hatta 3-3 e göre fark bile göremedim. Şu sıralar extremede hatalarla karşılaşınca tekrar tm5 gece mesailerine başladım. Trfc falanda gevşettim artık. Enteresan kısım 157.5 trfc ile 180 trfc arasında çok minimum performans farkı olması. 180 trfcye gevşettim falan.
Rtt ve cadbus ayarlarıyla oynamaktan gerçekten sıkıldım. Dengelemeye çalışıyorum bi yerlerde çakılıyor anlamadım. Procodtye ne fazla abanıyorum nede fazla aşağıya çekiyorum. Genelde bi tık altta tutup drvstrler ile dengelemeye çalışıyorum