🔥İndirim Xfx 9070 Gre 28 Bin TL 🔥

Gereksiz yere çıkmış bi kart bence
 
asus prime 9070'i düşürse ya bir iki lira alsam
 

Ekler

  • Screenshot_73.webp
    Screenshot_73.webp
    10.6 KB · Hit: 40
28 bin tl bu kardeş

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@ahmetmelihalemdar başladık gene
tamam kardeş racon mu kesiyorsun 500 bin demedim bende. diyorumki xt den kötü düz 9070 dende kötü diyorsunuz. Arada 4 bin 4.5 bin var zaten amazondan 9 taksitle 9070xt alır adam fazladan 3 taksit ile o farkıda kapatır. Neden 2 kademe kötü alsın. Bu forumda milletle tartışmamak elde değil adam direk laf çarpma peşinde neyse kim ne alırsa hayrını görsün
 
tamam kardeş racon mu kesiyorsun 500 bin demedim bende. diyorumki xt den kötü düz 9070 dende kötü diyorsunuz. Arada 4 bin 4.5 bin var zaten amazondan 9 taksitle 9070xt alır adam fazladan 3 taksit ile o farkıda kapatır. Neden 2 kademe kötü alsın. Bu forumda milletle tartışmamak elde değil adam direk laf çarpma peşinde neyse kim ne alırsa hayrını görsün
28 bine güzel fiyat dostum zaten beni bilen bilir daha ilk gğn dedim bu 30 alınmaz 28 olursa alınır diye bir kuruş fazla verilmez
 
https://www.akakce.com/ekran-karti/...1s-128-bit-gddr7-16-gb-fiyati,1018755027.html en ucuz 5060 ti :) 28 bin tl benim attığım gre çok daha iyi 28 bin tl
Hocam, şahsen ekran kartına ihtiyacım olsa bile özellikle Vatan'dan, ister bu kart olsun ister başka bir model, sepet indirimiyle satılan hiçbir ürünü almam. Bana göre Vatan resmen kazık atıyor. Max son 2 ayda 23 bin TL'ye RX 9070, 19-20 bin TL'ye RTX 5060 Ti 16 GB, 26-27 bin TL'ye RTX 5070 ve 28-30 bin TL'ye RX 9070 XT gördük. Buna rağmen Vatan'ın fiyat politikası ortada.


Vatan gerçek anlamda fiyat indirimi yapmadığı sürece ben bir daha Vatan'dan alışveriş yapmam.
 
8K köpüğü var, o silinince alınabilir.
 
tamam kardeş racon mu kesiyorsun 500 bin demedim bende. diyorumki xt den kötü düz 9070 dende kötü diyorsunuz. Arada 4 bin 4.5 bin var zaten amazondan 9 taksitle 9070xt alır adam fazladan 3 taksit ile o farkıda kapatır. Neden 2 kademe kötü alsın. Bu forumda milletle tartışmamak elde değil adam direk laf çarpma peşinde neyse kim ne alırsa hayrını görsün
Arkadaş problemli biraz fazla
 
Vatan Pc elden gidiyor malları elden çıkarıyorlar 😀
 
Sen birkaç hafta sonra gör 9070xt fiyatını, onlar eski maliyetli stok eritiyor, gre ise yeni sevkiyat, oradan anla 9070xt nerelere uçacak
Ben 9070gre çıkardıklarına göre düz 9070 üretimini ya azaltacaklar yada fişini çekecekler. Herkes 9070xt tercih ediyor
9070 16gb VRAM çok dedi AMD sanırım maliyetini XT kaydiracak 😀
 
Geri
Top