9800x3d ve 9950x ile lumion 4k render alan sürekli açık cihazlardan 2 tane kart geri geldi . Garantiye gönderdim serviste bios atılıp çözüldü dendi .İki cihazda bios flash yememişti . Aynı ay içinde geldikleri için tahminim bir bios versiyonu sistemi bozuyordu . Genel olarak kullandığım bir anakart Ryzen 9 satışlarında . Gayet iyi çalışıyor 50-60 tane satış , sistem kurma arasında ikisi garanti sürecine ihtiyaç duydu ki bazı müşterilerim acımıyor kullanırken . Daha iyi vramli donanımlı vs anakartlar var fiyat olarak biraz yukardalar . Kartın bence en büyük sıkıntısı debugled yok yetmezmiş gibi eski buzzer speaker girişide yok . Asus bir hata verdiginde kasa ışıklarında f panele taktığın kasa tuşu yanıp sönüyor ordan anlarsın diyor ama yanan kasa var yanmayan var . Ha bilgisayardan anlıyorsan zaten montajdan sonra görüntü gelmiyorsa deneyeceğin yollar bellidir . İşlemcinin canını okuyacaksan eğer her zaman daha stabil olan bir basamak yukarıya Tuf , Rog , Mag Meg orta ve üst serilere bakabilirsin . Ama oyun oynayacaksan bence gerek yok üst segment kartlara çok yüksek fiyat vermeye .