Öneri Aula V9 Pro Almayı Düşünüyorum

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,469
Reaksiyon skoru
838
Kuponla 2k ya geliyor. Alayım mı sizce bu bütçeye göre şarjıda uzun gidiyormuş.
IMG_3857.webp
 
Up son
 
Kullanıyorum memnunum

baya küçük ama onu diyeyim almadan önce boyutlarına iyi bak
Geldi kargom şuanlık elime oturması ve rgbsini beğendim.Birazdan oyunda deneyeceğim 2.4 ghz ile
 
sonuç nedir a9 plus yerine tercih etmeyi düşünüyorum a9 sorunlu diyorlar
Şarjı bence iyi gidiyor ve çok hafif bir mouse.13 haziranda kullanamaya başladım her gün kulladım rgb kapalı şekilde şarjı 24 haziranda bitti. Razer Viper mini kabloludan geçtim kalite olarak gayet iyi hiç kopma yapmadı. Pc ye Bt ile bağladım bu arada. Usb ile ps5de kullanıyorum.
 
Aj159pro kullanıyorum 2. senesi banamısın demiyor Aula alınır klavyesinide kullanıyorum ama wraith ürünlerine güvenim yok.
 

Ekler

  • image.webp
    image.webp
    372.9 KB · Hit: 11
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,200
Mesajlar
11,085,238
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top