Al kardeşim.
kart ne başkanAl kardeşim.
Alıntıyı görüntüle
2080Ti Strix.kart ne başkan
Fanlar IPPC 3000 sesli fanlar, Arctic PRO fanlar fena değiller.bir tek anakart farklı gibi duruyor, MOS soğutmaları aynı boyutta gibi, öyleyse sorun olmaz. teşekkür ederim
kasa ve soğutucudan memnun musun peki? ses vs
Ayrıca bu 2, sığmazsa zaten pompa engellerAl kardeşim.
Alıntıyı görüntüle
Boruları bayağı aşağıda en fazla ssd bloğuna değebilir, ona da gerek yok anakartın bloğuna değmiyor.Ayrıca bu 2, sığmazsa zaten pompa engeller
fan ile anakart teması olur mu onu öğrenmek için bu kombinasyonu kullanan var mı diye sordum, anakart da bir faktör, MOS soğutucu bloğu, ram teması olur mu emin olmak istedimKasa büyük, anakarta neden olmasın? Ssd heatsink'den endişe duyuyorsun?
Hayır onlara temas etmiyor merak etme.fan ile anakart teması olur mu onu öğrenmek için bu kombinasyonu kulalnan var mı diye sordum, anakart da bir faktör, MOS soğutucu bloğu, ram teması olur mu emin olmak istedim
senin görüntüde anakartla arasında mesafe var görünüyor zaten. kasa gelmedi henüz bakamamıştımHayır onlara temas etmiyor merak etme.