Kaç Adet Kuzeniniz Var

bahtsizbedevi23

80+ Silver
Katılım
5 Mart 2022
Mesajlar
2,630
Reaksiyon skoru
1,463
bir hesaplayayım dedim kaç tane var diye iki taraf toplam 24+1 kuzen var 1 tanesi üvey. Bunların çoğuyla tanışmadım bile hatta bırakın bunlarla tanışmayı daha tanımadığım 3 dayım var sadece isimleri var.
 
bir hesaplayayım dedim kaç tane var diye iki taraf toplam 24+1 kuzen var 1 tanesi üvey. Bunların çoğuyla tanışmadım bile hatta bırakın bunlarla tanışmayı daha tanımadığım 3 dayım var sadece isimleri var.
5
 
bir hesaplayayım dedim kaç tane var diye iki taraf toplam 24+1 kuzen var 1 tanesi üvey. Bunların çoğuyla tanışmadım bile hatta bırakın bunlarla tanışmayı daha tanımadığım 3 dayım var sadece isimleri var.
24+1 kuzen tarifesi iyiymiş. benim babaanne tarifesi 1+1
 
bir hesaplayayım dedim kaç tane var diye iki taraf toplam 24+1 kuzen var 1 tanesi üvey. Bunların çoğuyla tanışmadım bile hatta bırakın bunlarla tanışmayı daha tanımadığım 3 dayım var sadece isimleri var.
Valla hesaplayayım dedim ama hesaplayamadım. Ama herhalde 30 küsür var. 2-3 tanesi hariç hepsini tanıyorum. Onları da henüz yaşları küçük olduğu için ve başka şehirde yaşadıkları için göremedim.

Anne tarafım: 9 öz, 5 üvey, toplam 14 kardeş.
Baba tarafım: 5 öz, 5 üvey, toplam 10 kardeş.
o yüzden bu kadar fazla

Eğer yıllardır benden saklanmıyorsa, Kürt değiliz.
 
Baba tarafı 60.
 
Valla hesaplayayım dedim ama hesaplayamadım. Ama herhalde 30 küsür var. 2-3 tanesi hariç hepsini tanıyorum. Onları da henüz yaşları küçük olduğu için ve başka şehirde yaşadıkları için göremedim.

Anne tarafım: 9 öz, 5 üvey, toplam 14 kardeş.
Baba tarafım: 5 öz, 5 üvey, toplam 10 kardeş.
o yüzden bu kadar fazla

Eğer yıllardır benden saklanmıyorsa, Kürt değiliz.
Benim kuzenlerin çoğu benden küçük Baba tarafında en büyük ablam sonra benim geri kalan hepsi velet. Anne tarafında yaş olarak ortanca olabilirim diğerlerinin arasında. Anne tarafı kuzenler fenerbahçe soyağacı gibi olmuş bir sürü lobi var teyze çocuğu lobis içindenim ben dayı çocukları lobisi var kız çocuklar lobisi var kız erkek samimi olanlar lobisi var yaşıt lobisi var. var oğlu var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Baba tarafı 60.
valla bütün şansı baba tarafında kullanmışım mirasa ortak çıkacak kimse yok hem kürt hem erkek hem tek erkek torun bir tane yeni doğan bebe var erkek ama muhtemelen o büyüyüp hak iddia edene kadar ben yiyip içip yaşlanmış olurum
 
Geri
Top