Corshair İcue H100i Elite Lcd Aio 3299tl

İhtiyacım olsa da ben alsam. Sistem sıcaklıklarını gösteren bir ekrana hayır demezdim hem de bu fiyata ve Corsair
 
3 saat kadar önce aldım 1 tane. İndirim gerçek, akakçe'de 2 no-name yerde var 5.100 ve 6.400'e birkaç stoklu; kalanlar 9 binden başlıyor. İndirim gerçek. Kasa beyaz ama, indirim görünce dayanamadım. 55 mesaj limitim olduğu için konu da açamadım.
 
Doğru düzgün testini bulamadım bilen varsa atarsa sevinirim
 
Doğru düzgün testini bulamadım bilen varsa atarsa sevinirim
Hocam 360 takamadığın kasan varsa yapıştır. Corsair'ın yurtdışında 200-250 dolar arasında konumlandırdığı bir ürün; ne kadar kötü olabilir ki? Bu fiyata no-name markalar satıyor ne pompa mühendisliği ne güveni olan ürünleri. Üstüne LCD ekranı bile var. Hatta 360MM desteğin varsa bile CPU'na göre alabilirsin. Net bir inceleme çok az ancak Reddit yorumlarına göre gayet iyi bir cooler. Ha fiyatını hak ediyor mudur (10 bin TL olan fiyatı); bilemem. Ama 3300'ü hak ettiğine kesinlikle eminim.
 
FPS MP7 alıcaktım. Sıvı sogutmalardan işkilleniyom ya birde bu 240lar hava soğutma ile aynı kalıyor testlerde. 360 lar gene 5-6 derece fark atıyorda bilemedim dijital ekran iyimiş ama
 
güzele benziyorda sanırım eski bir model 2021 civarında piyasaya çıkmış
 
güzele benziyorda sanırım eski bir model 2021 civarında piyasaya çıkmış
2023 senesinin modeli hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

FPS MP7 alıcaktım. Sıvı sogutmalardan işkilleniyom ya birde bu 240lar hava soğutma ile aynı kalıyor testlerde. 360 lar gene 5-6 derece fark atıyorda bilemedim dijital ekran iyimiş ama
Hocam, AI cevabı yapıştırmayı sevmem ama tek tek websiteleri gezmek yerine; AI aynı anda 30 linke girip, kullanıcı yorumları çıkarabiliyor. Sorduğum sorunun cevabı kısaca: FSP MP7 2.500 TL fiyat bandında iyi bir hava soğutmadır ama Corsair modeli global pazarda 260$'a konumlanan, üst segment bir 240MM sıvı soğutmadır. Soğutma kalitesi olarak Corsair çok daha üstündür.

Ha bunu neye göre diyor? Mesela birisi reddit yorumunda şunu demiş oluyor: 9900X işlemcim ile 240W'da Corsair soğutucu'da 88 derecedeyim yükte. Bunu akla alıyor, sonra FSP için de birisi farklı bir işlemci ile aldığı yükteki sıcaklığı yazıyor. İşlemcilerin genel ısınma karakterine bakarak; matematiksel hesap yapıp cevap veriyor.
 
Son düzenleme:
Ekranı ile ilgili problem var diye hatırlıyorum. O yüzden zamanında almamıştım ama bu fiyat baya güzel.
 
Ekranı ile ilgili problem var diye hatırlıyorum. O yüzden zamanında almamıştım ama bu fiyat baya güzel.
Hocam onu ben de okudum, 2023-late batch'lerde yaşayanlar olmuş. Bir kısmı yazılımsal bir kısmı ise sıcalık sebebiyle donanımsalmış. Anca kalan batch'lerde çözülmüş. Buradaki batch nedir bilemem tabii.
 
Kasa, ekran kartı, anakart beyaz oldugunicin bu sıvı soğutucu kötü durur mu?
 
Kasa, ekran kartı, anakart beyaz oldugunicin bu sıvı soğutucu kötü durur mu?
Benim de aynı durumum. Kasam beyaz. Bu tarz durumlarda "panda" tasarıma yöneliyorlar. Siyah-beyaz yani. Kablolara siyah-beyaz uzatıcı alıyorlar PSU'dan gelenlere yani. Fanları siyah-beyaz tipe çekiyorlar güzel uyum için. Benim için uyum çok arka planda o yüzden takılmadım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,987
Mesajlar
11,083,024
Üyeler
198,224
Son üye
netmaster
Geri
Top