Corshair İcue H100i Elite Lcd Aio 3299tl

2023 senesinin modeli hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam, AI cevabı yapıştırmayı sevmem ama tek tek websiteleri gezmek yerine; AI aynı anda 30 linke girip, kullanıcı yorumları çıkarabiliyor. Sorduğum sorunun cevabı kısaca: FSP MP7 2.500 TL fiyat bandında iyi bir hava soğutmadır ama Corsair modeli global pazarda 260$'a konumlanan, üst segment bir 240MM sıvı soğutmadır. Soğutma kalitesi olarak Corsair çok daha üstündür.

Ha bunu neye göre diyor? Mesela birisi reddit yorumunda şunu demiş oluyor: 9900X işlemcim ile 240W'da Corsair soğutucu'da 88 derecedeyim yükte. Bunu akla alıyor, sonra FSP için de birisi farklı bir işlemci ile aldığı yükteki sıcaklığı yazıyor. İşlemcilerin genel ısınma karakterine bakarak; matematiksel hesap yapıp cevap veriyor.
anladım hocam benim işlemcimde 9900x3d nebi akgünün testlerinde izledim corsair natilus ile fps mp7 aynı değerleri veriyor. Aslında phantom spirit alıcamda taksit seçenekleri sıkıntı sıvı sogutmadan tırsıyom yok pompa arızası yok bilmemne yoksa 360mm alıcaktım arctic falan
 
anladım hocam benim işlemcimde 9900x3d nebi akgünün testlerinde izledim corsair natilus ile fps mp7 aynı değerleri veriyor. Aslında phantom spirit alıcamda taksit seçenekleri sıkıntı sıvı sogutmadan tırsıyom yok pompa arızası yok bilmemne yoksa 360mm alıcaktım arctic falan
RS modelini diyorsanız eğer, Corsair'ın en kırpılmış ve giriş seviye segmenti o hocam. Bununla ne olur bilemem ama daha iyi olmalı.
 
Lianli a4 h2o kasam için aldım. 1 mm ile sığacak sanırım. İndirim için teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

RS modelini diyorsanız eğer, Corsair'ın en kırpılmış ve giriş seviye segmenti o hocam. Bununla ne olur bilemem ama daha iyi olmalı.
Hocam bu aio eski mi? Biraz bilginiz var mı? Bir kıyas yapabilir misiniz?
 
Lianli a4 h2o kasam için aldım. 1 mm ile sığacak sanırım. İndirim için teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bu aio eski mi? Biraz bilginiz var mı? Bir kıyas yapabilir misiniz?
Hocam bu AIO çok eski sayılmaz. LCD, LCD EXT ve düz modelleri var hepsinde de ufak geliştirme farklar var. O yüzden model adı sebebiyle karışıklık çok oluyor. Örneğin Capellix ile karıştırılıyor ama alakasızlar. En net yorum yapabileceğimiz şey Corsair'ın konumlandırması açıkçası. RS Natilius serisi giriş-giriş/orta arası segmentleniyor. icue h100i ise üst segment olarak konumlanıyor fiyatlandırma olarak. Elimizde çok net bir araştırma yok. Reddit kullanıcı yorumlarını incelediğinde AI 23 sayfadaki; ICUE H100i'nin 3300 liraya bir soygun olduğunu ve RS modelinden çok daha üstte segmentlendiğini söylüyor. Gelince göreceğiz.
 
Hocam bu AIO çok eski sayılmaz. LCD, LCD EXT ve düz modelleri var hepsinde de ufak geliştirme farklar var. O yüzden model adı sebebiyle karışıklık çok oluyor. Örneğin Capellix ile karıştırılıyor ama alakasızlar. En net yorum yapabileceğimiz şey Corsair'ın konumlandırması açıkçası. RS Natilius serisi giriş-giriş/orta arası segmentleniyor. icue h100i ise üst segment olarak konumlanıyor fiyatlandırma olarak. Elimizde çok net bir araştırma yok. Reddit kullanıcı yorumlarını incelediğinde AI 23 sayfadaki; ICUE H100i'nin 3300 liraya bir soygun olduğunu ve RS modelinden çok daha üstte segmentlendiğini söylüyor. Gelince göreceğiz.
Eywallah hocam. Sizi unutmazsam bilgilendirme yapacağım. Yada forumda inceleme konusu açarım.
 
Eywallah hocam. Sizi unutmazsam bilgilendirme yapacağım. Yada forumda inceleme konusu açarım.
Tamamdır hocam, güle güle kullanın şimdiden. 3300'e no-name Çin menşei, LCD ekransız, mühendisliği bile yapılmamış bir soğutucu almak yerine high-end bir Corsair tercih ettik; öyle düşünün, benim içim rahat.
 
Bende aldım valla, radyatör küçük gelecek ama üste saklayarak kurulum yaparım en kötü. İçindeki icue commander kontrolcü bile dünya para:)
 
Bende aldım valla, radyatör küçük gelecek ama üste saklayarak kurulum yaparım en kötü. İçindeki icue commander kontrolcü bile dünya para:)
Açıkçası 240MM bir süredir bakıyorum. Mevcut powerboost, rampage, xtech, ytech gibi markaların hiçbir ürününün uzun süreli kullanım testi yok ve en kötüsü 2000 lira bandında. Başta hepsi iyi bunların. Ancak sıvı kuruması, akması, pompa arızası, pompa sesi vs. gibi sorunları var. 1 sene sonra ne yaşanır bilinmez gibi hissettiriyor. Açıkçası 1000 lira fazla verip hem 24 bit LCD ekran alıyoruz hem de 260 dolara konumlandırılmış bir ürün. Bugün şunun şurası 1000 lirayı dışarıda 2 saatte yiyorsunuz. En kötü vereceği performans en iyi hava soğutmalar kadardır diye düşünüyorum baktığım yorumlardan. Güle güle kullanın hocam.
 
Baya iyi fiyatmış net alınır çoğu işlemciyi rahatlıkla soğutur özellikle amd tarafı
 
RS modelini diyorsanız eğer, Corsair'ın en kırpılmış ve giriş seviye segmenti o hocam. Bununla ne olur bilemem ama daha iyi olmalı.
Giriş segment dediğin Nautilus Rs , Arctic LF3 Pro dan daha performanslı :D

anladım hocam benim işlemcimde 9900x3d nebi akgünün testlerinde izledim corsair natilus ile fps mp7 aynı değerleri veriyor. Aslında phantom spirit alıcamda taksit seçenekleri sıkıntı sıvı sogutmadan tırsıyom yok pompa arızası yok bilmemne yoksa 360mm alıcaktım arctic falan
240mm soğutucular ile çift kuleler arasında fark olmaz zaten 360 dan başlar farklar. Kasadan dolayı bir zorunluluk yoksa 240 önermem ben en iyisini alsan bile ciddi fark göremiyorsun kule tipiyle
1000064152.webp
 
Son düzenleme:
Giriş segment dediğin Nautilus Rs , Arctic LF3 Pro dan daha performanslı :D


240mm soğutucular ile çift kuleler arasında fark olmaz zaten 360 dan başlar farklar. Kasadan dolayı bir zorunluluk yoksa 240 önermem ben en iyisini alsan bile ciddi fark göremiyorsun kule tipiyle
Alıntıyı görüntüle
Giriş segment'i olduğunu değiştirmiyor hocam. Kötü demedim, Corsair'ın fiyatlandırması ve segment açıklamarına göre giriş segment'ine koyduğu bir ürün dedim. 240MM'lik giriş segmentleri ile üst segmentleri arası zaten 10 derece oynamaz. Fark yine en fazla 4-5 derecedir. Segment farkı pompa kalitesi, malzeme kalitesi, LCD ekran gibi görsel öğeler ve dediğim gibi %15-18 arası performans farkıyla ölçülür.

Hala, 3.299 liraya alanılabilecek hava soğutma ve 240MM sıvı soğutmalar ortada. Şu an piyasada 240MM olarak konudaki sıvı soğutucu şu an bu fiyatta rakipsiz. Çin sıvı soğutmalarından 4 tanesini (zoko, gametech, gamepower vs. vs.) çöpe atmış biriyim. Bu soğutucular çok ucuz ve iyi soğutuyor. Ana sebebi ise pompaları mühendislik yapılmadan; kısa günü kurtarmak için tasarlanıyor ve 1 sene sonunda elde kalıyor. O yüzden bir daha asla sıvı soğutmada branding'i olmayan bir ürün almam.

Kasam el verse ben de 360'a yönelirdim. Ufak kasa sevdası bizi vurdu.

Ekleme, attığınız test 100W TDP'de yapılmış. Burada zaten çok farklar görülmez. Fark 200W+ TDP'de çıkar. Yoksa 360'lık bir sıvı soğutma her türlü 240'ı ezer.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,039
Mesajlar
11,083,630
Üyeler
198,229
Son üye
treckery
Geri
Top