Lian Li O11 Dynamic Flow Mini V2 Alınır mı?

eraa

80+
Katılım
5 Mayıs 2026
Mesajlar
226
Reaksiyon skoru
42
Arkadaşlar back connect bir anakartım var bunun için 5-6k civarlarında kasa arıyorum bunu buldum sizce iyi midir? bu fiyat bandina daha iyisi var mı? Rx 9070xt var ekran kartı olarak sistem full beyaz. Başka bir öneriniz varsa söylerseniz sevinirim.
 
Ful siyah az rgb li dizdim böyle oldu. Bence kasa kablolama ve dizayn olarak çok iyi.
 

Ekler

  • 35980.webp
    35980.webp
    576.2 KB · Hit: 52
Alınır iyi kasa
 
Fanlar argbsiz.Flow olmayan modeli alırsaniz daha iyi olur
 
Fanlar argbsiz.Flow olmayan modeli alırsaniz daha iyi olur
Fiyat farkı çok az ve fan degistirecek bütçem yok suanlik
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Peki bunun için bana güzel bir egzoz fanı onerirmisiniz diğer fanlarla siritmayacak beyaz.
 
Ful siyah az rgb li dizdim böyle oldu. Bence kasa kablolama ve dizayn olarak çok iyi.
bende bırakiyim bi tane:giggle: benimde böyle oldu hocam nasıl? 5070 7800x3d
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar back connect bir anakartım var bunun için 5-6k civarlarında kasa arıyorum bunu buldum sizce iyi midir? bu fiyat bandina daha iyisi var mı? Rx 9070xt var ekran kartı olarak sistem full beyaz. Başka bir öneriniz varsa söylerseniz sevinirim.
alınır bu arada uyguna getirirsen bıraktığım fotoda benim setup bakabilirsiniz :)
 

Ekler

  • setup 4.webp
    setup 4.webp
    52.2 KB · Hit: 28
Müthiş :hoba: Sadece 1 tane egzoz koy bence sırf görsel daha güzel olsun diye
evet evet yapıcam ama fan bulamadım bir türlü farklı almakta istemiyorum kötü duruyor diye kasanın fanlarını komple asiahorse nyota fanla değişedebilirim kararsızım:blobdance:
 
IMG_1427.webp

Çok güzel kasa bence tavsiye ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top