arda505
80+
- Katılım
- 8 Aralık 2025
- Mesajlar
- 330
- Reaksiyon skoru
- 133
Bütçenize uygun alabilirsiniz.hocam monitöre 10k dan fazla veresim şahsen gelmiyor rx 6950 xt aldım o yüzdende 2k ya geçmek istiyorum. O zaman bunu alıp geçiyorum
Bütçenize uygun alabilirsiniz.hocam monitöre 10k dan fazla veresim şahsen gelmiyor rx 6950 xt aldım o yüzdende 2k ya geçmek istiyorum. O zaman bunu alıp geçiyorum
Ben HDR moduna aldım renkler baya canlandıMonitörü aldım ama önereceğiniz renk ayaları var mı arkadaşlar? Daha canlı bir görüntü için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
maşallah hocam bune bende niye böyle değil
Hangi modda kullanıyorsunBen HDR moduna aldım renkler baya canlandı
HDR Oyun modunda kullanıyorum ilk baştakini kullanırsam renkler aşırı canlı oluyor, çok yapay gözüküyor.Hangi modda kullanıyorsun
Aptek hb üzerinden alıp ölü piksel filan sorunu yaşayan oldu mu?
İade işlerinde sıkıntı çıkartırlar mı?
Tecrübesi olan var mı?
şu renkleri paylaşmak kadar saçma ve komik bir şey yok yemin ederim adam örneğin oled ekranın fotosunu çekiyor ben ips ekrandan bakıp oledi görücem
Q27G42XNE kullanıcından ghosting test:
Alıntıyı görüntüle
Reddit incelemesi:
Yeşilde yaptıgım inceleme:
![]()
Rehber: AOC Q27G42XNE 2K 180HZ Monitör alınır mı?
Q27G4XN ve Q27G42XNE arasında pivot ve yükseklik ayarı farkı var, TR'de satılan model pivot olmayan yani Q27G42XNE modeli. Q27G4XN'nin incelemesini görünce rehber yapmak istedim. Ghosting performansı ve tepki süresi VA monitörler ghosting yapmasıyla ünlüdür bilinen bir gerçek ama artık yeni...www.technopat.net
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Renk için değil de kontrast oranının nasıl olduğunu göstermek için bu tarz paylaşımlar yapıyorlar. Yine de gözle görmek gibi olmuyor tabi ama fikir veriyor.şu renkleri paylaşmak kadar saçma ve komik bir şey yok yemin ederim adam örneğin oled ekranın fotosunu çekiyor ben ips ekrandan bakıp oledi görücem
Tecrübem yok ama satıcıyı araştırdığımda hoş şeyler görmedim. Ölü pixel içip iade edenlerin iade sürecini bilerek uzatmışlar falan.Aptek hb üzerinden alıp ölü piksel filan sorunu yaşayan oldu mu?
İade işlerinde sıkıntı çıkartırlar mı?
Tecrübesi olan var mı?
VA panel olarak başka alternatifi olacağını sanmıyorum. Mediamarkt'da Samsung LS27FG512EUXUF G5 7000 TL'ye satılıyor ama AOC daha iyi gibi.Alınır mı 7600 e yoksa başka alternatifler var mı