🔥İndirim AOC Q27G42XNE 2k 180hz Monitör 7.999 TL TL

gamma değerini 2.0 ayarlıyorum ama her monitör kapanıp açılınca değer otomatik olarak varsayılan 2.4 ile değişiyor bu sorunu yaşan var mı ?
 
Aptek hb üzerinden alıp ölü piksel filan sorunu yaşayan oldu mu?
İade işlerinde sıkıntı çıkartırlar mı?
Tecrübesi olan var mı?
 
Aptek hb üzerinden alıp ölü piksel filan sorunu yaşayan oldu mu?
İade işlerinde sıkıntı çıkartırlar mı?
Tecrübesi olan var mı?

Özelden yazıştığımız üzere bu monitörlerde satışa geldiğinde eğer aoc q27g42xne gibi uygun fiyattan verilir ve incelemeleri de olumlu olup kullanılan panel hızlı olursa kavisli ekran istiyorsan mantıklı seçenekler olur.


 

Q27G42XNE kullanıcından ghosting test:


Alıntıyı görüntüle
Reddit incelemesi:

Yeşilde yaptıgım inceleme:

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
şu renkleri paylaşmak kadar saçma ve komik bir şey yok yemin ederim adam örneğin oled ekranın fotosunu çekiyor ben ips ekrandan bakıp oledi görücem
 
şu renkleri paylaşmak kadar saçma ve komik bir şey yok yemin ederim adam örneğin oled ekranın fotosunu çekiyor ben ips ekrandan bakıp oledi görücem
Renk için değil de kontrast oranının nasıl olduğunu göstermek için bu tarz paylaşımlar yapıyorlar. Yine de gözle görmek gibi olmuyor tabi ama fikir veriyor.
 
Bu monitör incehesapta 6.999tlye satılmıştı. ve aynı 7k fiyata duserse milli monitorumuz oldugunu dusunuyorum.
 
Aptek hb üzerinden alıp ölü piksel filan sorunu yaşayan oldu mu?
İade işlerinde sıkıntı çıkartırlar mı?
Tecrübesi olan var mı?
Tecrübem yok ama satıcıyı araştırdığımda hoş şeyler görmedim. Ölü pixel içip iade edenlerin iade sürecini bilerek uzatmışlar falan.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alınır mı 7600 e yoksa başka alternatifler var mı
VA panel olarak başka alternatifi olacağını sanmıyorum. Mediamarkt'da Samsung LS27FG512EUXUF G5 7000 TL'ye satılıyor ama AOC daha iyi gibi.
 
Geri
Top