Turkcell geçBuna ne yapabilirim şikayet falan edebilir miyiz? Sözde 5G diyorlar internete zar zor giriyoruz.
Alıntıyı görüntüle
Herkes şikayetçi ama değişen bir şey yok. Bu da benim sonuçlarBuna ne yapabilirim şikayet falan edebilir miyiz? Sözde 5G diyorlar internete zar zor giriyoruz.
Alıntıyı görüntüle
Keşke böyle olsa da düzgün internete girsem en azından.Herkes şikayetçi ama değişen bir şey yok. Bu da benim sonuçlar
Taahhüt verdim bunlara, kim bilir ne kadar çakacaklar şimdi…Turkcell geç
TR de yaşıyoruz yapicak bişey yokKeşke böyle olsa da düzgün internete girsem en azından.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Taahhüt verdim bunlara, kim bilir ne kadar çakacaklar şimdi…
Turkcell de saçmalıyor sürekli olmadık ek ücretler çıkarıyor sinirlendiriyor yoksa hızı iyi de.
Mecbur böyle devam diyorsunuz…TR de yaşıyoruz yapicak bişey yok
MaalesefMecbur böyle devam diyorsunuz…
Cihazda bir sorun yok her şeyi denedim.Hocam telefondansa eğer telefonu bi aç kapat yada yeniden başlat geçen benimde bu şekilde oldu bi kapattım açtım düzeldi. Telefonum iPhone 11 bu arada.
binada varsa Fibere geçiş yapBuna ne yapabilirim şikayet falan edebilir miyiz? Sözde 5G diyorlar internete zar zor giriyoruz.
Alıntıyı görüntüle