❌İndirim Bitti! Colorful Battleax RTX 5070ti 48.999 TL

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,156
Reaksiyon skoru
2,514
Taş gibi kart arkadaşlar. Bir de taksit olsa yapıştırırdım bitane valla.
 
Taş gibi kart arkadaşlar. Bir de taksit olsa yapıştırırdım bitane valla.
valla hocam B850M Mortar, 9800x3d, 2x16 6000mhz cl30 ram aldık. her şey tamam. 5070 ti arıyorum. tam buldum hissi oluştu 404 veriyor sayfa dfgdgfdgd
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Paraftan başka taksit seçeneği ekleseler çok güzel olacak da bu haliyle alamıyoruz malesef
 
valla hocam B850M Mortar, 9800x3d, 2x16 6000mhz cl30 ram aldık. her şey tamam. 5070 ti arıyorum. tam buldum hissi oluştu 404 veriyor sayfa dfgdgfdgd
Onu açarlar bence ya. Aslında incehesap müşteri hizmetlerini falan arayıp bildirsen sorunu belki farkında olmayabilirler. Açıldığı gibi bitecek bence onun stoğu. 76k dan 5080 ventusun stoğunu bitiren insanlar bunu yokeder.
 
Güzel kart ventustan shadowdan iyi ve ucuz
1000028508.webp
 
kartın sayfası indirimler başlamadan önce de çöküktü hala çökük yanlışlıkla mı kondu gaming gecesine acaba
 
valla iyi diyin artık değişimle birlikte 2 defa 9070xt pulse faciam oldu. 32.5k dan aldık kartı diye sevindik. iki üründe de coilwine çıktı. amdden soğuttu beni.
Coil whine her kartta çıkabiliyor amd nvidia seçmez sorun değil ama can sıkabiliyor. aylar önce 47 almıştım resident evil de verdi 45 e geldi kağıtüstünde. Dediğim gibi sff ventus shadowdan iyi kart
 
Zaten nerde iyi bi şey var açılmaz alamam ya da...
 
valla iyi diyin artık değişimle birlikte 2 defa 9070xt pulse faciam oldu. 32.5k dan aldık kartı diye sevindik. iki üründe de coilwine çıktı. amdden soğuttu beni.
Bu kadar yüksek güç tüketimi olan kartlarda normal hocam.
 
Geri
Top