Yardım Turknet Zamlarına Karşı Toplu Tepki: Şikayetvar’Da Sesimizi Duyuralım

Tahütlü Olmasına Rağmen Daha Pahalıya Geliyor ?

2 X Yıllık Alınca Türknet Daha Mantıklı Kalıyor ?
Her sene sözleşme bitmesine 1-2 ay kala aranıyorsunuz. İndirimli fiyattan teklif sunuluyor. Turknet yıllık alırsan kar edebilirsin ama bariz uçurum bir fiyat farkı olmuyor. O farka müşteri hizmetleri sorun yaşaman durumunda destek ve gameon kampanyaları gibi kampanyalardan faydalanıyorsun. Her ay bynogame 125 tl, playstorede 200 tl veriyorlar. Yani 325 tl her ay faydalanıyorum harici olarak. Diğer kampanyalardan söz etmiyorum bile.
 
Firma savunmak için demiyorum, ama çıbanın başı yine fiyatları buraya çeken yandaşlar. Devlet uzun süredir elektrik, doğalgaz, internet aylık ₺1000 faturayı normalleştirmeye çalışıyor. Türk Telekom da portlara zam yapıp, devlet destekli bu firmaları neredeyse yanına çekiyor.

Mesela telefonlardaki internet değişimi vb. firmalar daha kârlı oluyor. Müşteri ise uğraştığıyla kalıyor. Aynı şeyi internet tarafına da yapmak istiyor olabilirler. Veya bir hak gibi davranılan taahhütsüz internet, taahhütlü internet iyiydi demek adına bu seviyeye çekiliyor olabilir. Yani tek bir firmaya saldırı ile bir şey düzelmez. Hele şikayet var ile olmaz. Kaanat önderleri bu konuda net olup, tüm ISS kullanıcılarıyla Twitter vb. düzenli etiketler açacak, gerekirse BTK vb. ile görüşecek de amaç zaten sizi söğüşlemek olduğundan, daha az yıpratıcı bir söğüşleme olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Her sene sözleşme bitmesine 1-2 ay kala aranıyorsunuz. İndirimli fiyattan teklif sunuluyor. Turknet yıllık alırsan kar edebilirsin ama bariz uçurum bir fiyat farkı olmuyor. O farka müşteri hizmetleri sorun yaşaman durumunda destek ve gameon kampanyaları gibi kampanyalardan faydalanıyorsun. Her ay bynogame 125 tl, playstorede 200 tl veriyorlar. Yani 325 tl her ay faydalanıyorum harici olarak. Diğer kampanyalardan söz etmiyorum bile.
TT maalesef sansürleriyle uğraşmak istemiyor insanlar. Ben basit bir DNS ile hız kaybetmeden Discord, Roblox veya yasaklı diğer site vb. girebiliyorum. Keza kendi modemim ile ayar yapıp 70 Mbps altyapıdan en iyi verimi alıyorum. Aynı şeyi TT, Sansüronline falan veremiyor.

Devlet burada uyguna desteğini, 2-3 yandaşı ağlıyor diye kesiyor kısaca. Gerçi ortada devlet diye bir şey yok. Yandaşlar tarafından güdülen huzur evi var.
 
En büyük problem 1000/50 internet kullanıyorsunuz.Turknet ise 1000/1000 sunuyor.Yıllardır turknet kullanıcısıyım bir dönem akşamları sorun yaşıyordum fakat onun haricinde memnunum.Burada zammı savunmuyorum fakat turknet varken tt kullanmam.
1000 upload vermesi hiç bir anlam ifade etmiyor youtuber, twitch yayıncısı vs değilsen. Sürekli internete yükleme yaptığın bir işin varsa önemli olabilir ama benim için önemsiz.
 
Firma savunmak için demiyorum, ama çıbanın başı yine fiyatları buraya çeken yandaşlar. Devlet uzun süredir elektrik, doğalgaz, internet aylık ₺1000 faturayı normalleştirmeye çalışıyor. Türk Telekom da portlara zam yapıp, devlet destekli bu firmaları neredeyse yanına çekiyor.

Mesela telefonlardaki internet değişimi vb. firmalar daha kârlı oluyor. Müşteri ise uğraştığıyla kalıyor. Aynı şeyi internet tarafına da yapmak istiyor olabilirler. Veya bir hak gibi davranılan taahhütsüz internet, taahhütlü internet iyiydi demek adına bu seviyeye çekiliyor olabilir. Yani tek bir firmaya saldırı ile bir şey düzelmez. Hele şikayet var ile olmaz. Kaanat önderleri bu konuda net olup, tüm ISS kullanıcılarıyla Twitter vb. düzenli etiketler açacak, gerekirse BTK vb. ile görüşecek de amaç zaten sizi söğüşlemek olduğundan, daha yıpratıcı bir söğüşleme olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


TT maalesef sansürleriyle uğraşmak istemiyor insanlar. Ben basit bir DNS ile hız kaybetmeden Discord, Roblox veya yasaklı diğer site vb. girebiliyorum. Keza kendi modemim ile ayar yapıp 70 Mbps altyapıdan en iyi verimi alıyorum. Aynı şeyi TT, Sansüronline falan veremiyor.

Devlet burada uyguna desteğini, 2-3 yandaşı ağlıyor diye kesiyor kısaca. Gerçi ortada devlet diye bir şey yok. Yandaşlar tarafından güdülen huzur evi var.
Bütün Sorunların Tek Bir Sebebi Var Oda Belli Zaten Bütün Yollar Ona Çıkıyor . :monkahmm:
 
Türknet iyisin hoşsun tamam 600 700 lira 1000mbps hız süpersin koçum da anasının gözü 950 lira nedir ya komünist olmuş bunlar 35mbps alanda 1000 alanda aynı ücreti ödüyor
 
Türknet iyisin hoşsun tamam 600 700 lira 1000mbps hız süpersin koçum da anasının gözü 950 lira nedir ya komünist olmuş bunlar 35mbps alanda 1000 alanda aynı ücreti ödüyor
Tahütlü İSS'ler Gibi Fiyatlandırma Yaparsa Sorun Kökten Çözülür .

Tahütlü Fiyatlara Tahütsüz İnternet

a man in a suit and tie is smiling while sitting at a table with a pile of food .
 
Fiyat sabitleyince aylık 700 tl ye geliyor. Bu kalite bu fiyat bence çok söylenmemek lazım. 1 öğün yemek parasına sınırsız internet kullanıyorsunuz. Beğenmeyen bence Türk Telekom 1000 lira vermeye devam etsin yada ucuza kaçıcam diye kullanamadığı sorunlu interneti kullanmaya.
 
tipik bi "uğraştıralım da vazgeçsin iptalden" mantığı yaşattılar bana .o günden beridir superonline ve ttden devam.
Superonline mı... TürkNet'ten 250 kat beterdir mesela. Bunlarda abonelikten çıkarken neden çıktığına dair 3 paragraf makale yazman kendini efendilere kabul ettirmen gerekiyor. Zaten verdiği fiber çöp oğlu çöp çakma fiber Sansürçöponline. Hayatımda bu kadar yavaş fiber görmemiştim. Hız 500 ama web yüklenmeleri DSL 256 Kbps gibi bir de insan bunu normal, olağan sanıyor. Başka İSS kullanınca anladım ne kadar kötü olduklarını :D
 
ya ne bağlatacaz türktelekomdayım fiber bile yeni geldi binanın önünde 5 aydır bağlamadılar anlamadım ne olsun istiyolar ayda 1.5-2k internet faturası ödememiz bekleniyor dünyadaki en pahalı interneti alıyoruz desem yalan olmaz heralde
 
ya ne bağlatacaz türktelekomdayım fiber bile yeni geldi binanın önünde 5 aydır bağlamadılar anlamadım ne olsun istiyolar ayda 1.5-2k internet faturası ödememiz bekleniyor dünyadaki en pahalı interneti alıyoruz desem yalan olmaz heralde
En Pahalı Paketlerden Birini Alıyoruz Evet .
 
bende 2 hafta önce Türknet geçecektim fiyattan dolayı ama sonra vazgeçtim, Türktelekom da 1000 mbps tarife yeniledim aylık 1080TL, ekstra dan kampanyalarından 125+200 Tl olarak alıyorum (bynogame + playstore). Onlara da steam key alıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,607
Mesajlar
11,078,919
Üyeler
198,156
Son üye
cazan
Geri
Top