Mustafaer
80+ Bronze
- Katılım
- 9 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,214
- Reaksiyon skoru
- 439
Genel olarak bir şey için çok dua etmek mesela ben artık bunun için dua etmicem Allah'a bırakıyorum dememe rağmen dua etmek nasip olduğu anlamına mı gelir? Veya dua edebiliyorsan nasibinde vardır gibi şeyler söyleyenler oluyor nedir doğrusu?