❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Siparişi onaylanan olursa haber verebilir mi arkadaşlar buraya ss atsanız görürüz en azından merakımız diner heyecandan uyuyamadık
 
otomatik indirim vb olmadı tebilionda 1 saat sonra tekrar baska urun stoga girdi oda bitti incehesapta stok cok uzun surdu o problem gibi digerleri alımı abartmayanlar gonderilecektir.
 
tek tek alanlara gönderecekler bekleyin görün. 10 20 ve üzeri alanlar boşa beklemesin.
 
Evet ram indirime girdiğine göre yakında "2.el sistem topladım" videosu gelir :D
 
tek tek alanlara gönderecekler bekleyin görün. 10 20 ve üzeri alanlar boşa beklemesin.
Temennimiz o yönde ama bahsedilen 1000li rakamlarda sipariş oluştuysa bir hesap yapın kimse bu yükün altından kalkamaz distribütör hariç ki onunda elinde bu adette stok bile olmayabilir
 
Bana ödeme onaylandı siparişiniz başarılı bir şekilde tamamlandı kargoya teslim edilince sizi bilgilendiriceğiz diye mesaj geldi ama 2 adet aldım sadece
 
Forumdan birisi amazondan incehesap satıcılı ekran kartını piyasanın 1 2k altına almasına rağmen iptal yemişti. Bu ramleri hiç yollamazlar. Sinerji büyük olduğu için belki yollar ama tebilon büyük bir firma mı emin değilim.
 
Geri
Top