❌İndirim Bitti! Corsair 32gb(2x16) Vengeance Rgb 6000mhz Cl40 Ddr5 Ram 6,834tl

stok eritiyorlar geçen de 96gb ram'i bu fiyatlara sattılar
Kim sattı ve alan oldu mu iptal yemeden satış oluyor da geliş olmuyor çoğu zaman
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tam olarak buna benzer bu durum yaşanmış, distribitörde ki ürünler satıcıların listelerinde xml mantığı ile çalışıyormuş, xml verisi hata vermiş :)
Ramleri toptan kaç paradan alıp bize çaktıklarını öğrenmiş olduk..Ram crisis çakma kazık gerçek
 
Kim sattı ve alan oldu mu iptal yemeden satış oluyor da geliş olmuyor çoğu zaman
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ramleri toptan kaç paradan alıp bize çaktıklarını öğrenmiş olduk..Ram crisis çakma kazık gerçek
hayır, xml satışına açan dist bu ürünleri ilk kez xml e açmış, çok eskiden alınan fiyatlar otomatik olarak akmış, sektörün içinden tanıdıklarım var direkt içerden geliyor bilgi :)
 
hayır, xml satışına açan dist bu ürünleri ilk kez xml e açmış, çok eskiden alınan fiyatlar otomatik olarak akmış, sektörün içinden tanıdıklarım var direkt içerden geliyor bilgi :)
Wow.
 
Arkadaş ne zaman bir şey olacağı yok forumu kapatayım desem bir şey oluyor , ya ssd indirime giriyor ya ram cinnet geçirmelik ya
 
piyasaya neler olmuş bi gecede la bekleyelim bakalım hadi hayırlısı düşecek gibiler
 
hayır, xml satışına açan dist bu ürünleri ilk kez xml e açmış, çok eskiden alınan fiyatlar otomatik olarak akmış, sektörün içinden tanıdıklarım var direkt içerden geliyor bilgi :)
Çok eskiden aldıkları fiyat nasıl o kadar olsun :) daha kasıma kadar o kitler zaten 4-6k max görüyordu yani o zaman da 6 ya alıp hayrına 4-5ten mi satıyorlardı kitleri ? Arkadaşların bizi yiyor ama info için teşekkür ederim
 
tebilondan aldığım ram iptal edildi şuan
 
Geri
Top