❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

vay alsatçı seni nasıl olur da alırsın belkı senden dah çok ihtiyacı olanlar var yazık sana be
Üslubun bile nasıl bir karaktere sahip olduğunu gösteriyor. Benim yazdıklarım seni rahatsız ediyorsa demek ki sen de yanlış bir şey yaptığını düşünüyorsun.
 
Üslubun bile nasıl bir karaktere sahip olduğunu gösteriyor. Benim yazdıklarım seni rahatsız ediyorsa demek ki sen de yanlış bir şey yaptığını düşünüyorsun.
eleman 2 tane aldım dıye itiraf ediyor bir tane alan bana alsatçı diyor komedi tufanı :D
 
Tebilondan iki tane ram almıştım. son aldığım (ikincisi) iade edildi. ilkini gönderebilirler.
 
Agalar sahibindende 2. el ram alinir mi ne diyorsunuz 16 17 civarina var riske girilir mi?
yine sen bilirsin ama dostum (bu fiyatlara alınmaz ama illa alıcaksan diye söylüyorum) 3-5 kar için hem riske hemde taksitsiz almaya değer mi bak burda cl30 9 taksit ram var o düşüncedeysen bunu almak daha mantıklı.
 
ya bunları arayıp sağlam bir sövmek lazım kardeşim milletin siparişini onaylıyorlar benimkini iade ediyorlar arayıp sorduğumda da kimseye gitmeyecek diyip yalan söylüyolar adam değil bunlar hiçbir bok olmaz bunlardan benim ne suçum vardı 1 tane ram istedim alt tarafı
 
Geri
Top