Hocam cargox oldu takip no.KAR ile başlayan bi kargo takip numarası var bende de ancak kargoya verilmemiş gözüküyor hala. Muhtemelen dediğiniz gibi olacak.
Hocam cargox oldu takip no.KAR ile başlayan bi kargo takip numarası var bende de ancak kargoya verilmemiş gözüküyor hala. Muhtemelen dediğiniz gibi olacak.
Hocam selamlar, urun 2 saat kadar once elime ulasti. Kurulumunu yaptim, olu piksel ve banding testlerini falan da yaptim. Monitor kusursuz ve renkleri cok canli. 32”te 2k biraz siritiyor ama bence bu fiyata olsun o kadar. IPS’e kiyasla ghosting var ama rahatsiz edici seviyede degil. Akilli Tv olarak da kullanilabiliyor olmasi guzel, yine de o sekilde kullanacagimi sanmiyorum. Hoparloru monitor hoparloru icin fazlasiyla iyi.
Hayırlı olsun benim siparişimi stok yok diye iptal ettiler aşşırı üzüldüm ama sizin adınıza sevindim. Keşke yapılabilecek bir şey olsaHocam selamlar, urun 2 saat kadar once elime ulasti. Kurulumunu yaptim, olu piksel ve banding testlerini falan da yaptim. Monitor kusursuz ve renkleri cok canli. 32”te 2k biraz siritiyor ama bence bu fiyata olsun o kadar. IPS’e kiyasla ghosting var ama rahatsiz edici seviyede degil. Akilli Tv olarak da kullanilabiliyor olmasi guzel, yine de o sekilde kullanacagimi sanmiyorum. Hoparloru monitor hoparloru icin fazlasiyla iyi.
Bende bunun biraz daha eski g7 240hz versiyonu var ve panel çok başarılı tavsiye ederim. Her va panel birbiriyle aynı degil ghosting falan yok bendekinde. Bundan sonra olede geçerim anca