🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

Çok güzel olur etiketlersen sevinirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet bence asıl fp kart 9070 gibi geliyor bana xt olanlar bir tık pahalılaştı
Upgrade yapacak insanlara 600-650w güç kaynağı ile bile çalıştığı için ekstra maliyetten de kurtarır düz 9070
 
hocam 9070 ile 9070xt arasında 50 dolar msrp farkı var bu mantığa göre türkiyede 26 bine 9070 pulse satıldığı ortamda 34 veya 32 verip 9070xt almak büyük kaynak israfıdır 9070xt ve 9070 bizim ülkede en az 5k oynuyor arasında hiçbirimiz 9070xt almayalım o zaman. bu doğru yaklaşım değil herkes pulse mu alacak yani. ben 28850ye nitro aldım 9070 245watt mis gibi kart


yurt dışında pahalı bu arada idealo.de gir bak istersen ya da amazon.de
bu modelin tam aynısı 700 dolar 32500 yapıyor biz de 34 bine indirim diye paylaşıyoruz
daha yazmayacağım az çok takip eden indirim olmadığını görür zaten
 
Beyler işlemcim 5700x, psu 700w 2K’da monitör kullanıyorum. 9070 pulse veya 9070 xt challenger arasında kaldım.
 
bu modelin tam aynısı 700 dolar 32500 yapıyor biz de 34 bine indirim diye paylaşıyoruz
daha yazmayacağım az çok takip eden indirim olmadığını görür zaten
yolla linkini nerde 700 dolar
 
bu modelin tam aynısı 700 dolar 32500 yapıyor biz de 34 bine indirim diye paylaşıyoruz
daha yazmayacağım az çok takip eden indirim olmadığını görür zaten
550 dolar çıkış fiyatı duyurulan kartı, ülkemizdeki satıcılar 32 binden satışa koyuyor. Fıkra bu kadar.
 
550 dolar çıkış fiyatı duyurulan kartı, ülkemizdeki satıcılar 32 binden satışa koyuyor. Fıkra bu kadar.
Rtx 5080 msrp Dünya'da 999 Dolar , eee 999 dolara mı çıktı ürün ? Millet 1250 dolardan parası verip alıyor , Msrp ekran kartlarında olmuyor artık .
Rtx 5090'a 4000 dolar üzeri verip alıyor , Bizimkiler msrp diye tutturuyor :)
 
vergiyi ekledin mi amerikada vergi checkoutta eklenir
hocam o muhabbete girersek çok karışır ki maks %10 vergi çıkıyor hiç vergi olmayan eyalet de var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ortalama %5 vergi desen 34 yapıyor zaten
 
hocam o muhabbete girersek çok karışır ki maks %10 vergi çıkıyor hiç vergi olmayan eyalet de var
ee sende amerikada yaşamıyorsun kardeşim yüzde 15 kdv olan eyalet var amerikada max yüzde 10 diye bir şey yok.
1782123180846.webp

al amazon almanya fiyatı bu da dediğim gibi herşeyi işinize geldiği gibi eğip bükmeyin.
 
ee sende amerikada yaşamıyorsun kardeşim yüzde 15 kdv olan eyalet var amerikada max yüzde 10 diye bir şey yok.
Alıntıyı görüntüle
al amazon almanya fiyatı bu da dediğim gibi herşeyi işinize geldiği gibi eğip bükmeyin.
Kahramanım kurtarıcım erkeğim dalaşmadan kurtardın beni teşekkürler
 
ee sende amerikada yaşamıyorsun kardeşim yüzde 15 kdv olan eyalet var amerikada max yüzde 10 diye bir şey yok.
Alıntıyı görüntüle
al amazon almanya fiyatı bu da dediğim gibi herşeyi işinize geldiği gibi eğip bükmeyin.
bükmüyorum zaten bu da 34500 indirim nerde hani :D boşuna tartışıyoruz da indirim yok kısacası
 

Ekler

  • IMG_2555.webp
    IMG_2555.webp
    131.1 KB · Hit: 37
Geri
Top