Şöyle bir durum var hocam tüketici gördüğü fiyattan alabilir ben mağazada çalışıyorum fiyatı neyse biz ondan vermek zorundayız abartıya kaçanlar hariç normal tüketici o fiyattan gördüyse alacak hata varsa kendi sorunuHerkesin fikrine makul ve saygılı olduğu sürece saygım var 3 te 1 yada 4 te 1 fiyatına sipariş verdik gelirse ne ala ama gelmezse yok thh veririm yok şubu yaparım filan komik kaçıyor gerçekten millet neyin davasını güdüyor anlamak zor bu kadar üstüne düşülecek yada uzatılacak bir şey görmüyorum ayrıca tek tük bazı arkadaşlara siparişlere gidersede yine kimsenin benimkini neden göndermediniz deme hakkı da yok başta dediğim gibi fiyat indirim değil bariz hataydı yani ortada iddia edilecek bir hak arayışı olmamalı
İptal da olmuyor gelen de yok sanırım bekletiyorlarBeyler 100 sayfa olmuş şimdi gördüm konuyu son durum ne gelen var mı hepsi iptal mi
Umarım gelir çok iyi fırsatmıştıİptal da olmuyor gelen de yok sanırım bekletiyorlar
sizin şu parası çok olan zenginleri koruma sevdanız bir bitmedi hakkımız var gideriz THH eHerkesin fikrine makul ve saygılı olduğu sürece saygım var 3 te 1 yada 4 te 1 fiyatına sipariş verdik gelirse ne ala ama gelmezse yok thh veririm yok şunu yaparım filan komik kaçıyor gerçekten millet neyin davasını güdüyor anlamak zor bu kadar üstüne düşülecek yada uzatılacak bir şey görmüyorum ayrıca tek tük bazı arkadaşlara siparişlere gidersede yine kimsenin benimkini neden göndermediniz deme hakkı da yok başta dediğim gibi fiyat indirim değil bariz hataydı yani ortada iddia edilecek bir hak arayışı olmamalı
Ne para işletmesi hocam daha banka provizyonundan bile geçmeyen parayı nerede işleyecekMadem hatalı fiyat hemen iptal etsene kardeşim. Ülkede adalet yok ki bunlara parayı işletmekten ceza yazsın. Ayrı deli gibi trafik aldılar sahte fiyat, reklamdan ceza almaları lazım.
ne hakkın var anlatsanasizin şu parası çok olan zenginleri koruma sevdanız bir bitmedi hakkımız var gideriz THH e
Şahsen bendeki durumda para çekilmiş hesaptan bekleyen bir para yokNe para işletmesi hocam daha banka provizyonundan bile geçmeyen parayı nerede işleyecek
Havale ile aldım.Ne para işletmesi hocam daha banka provizyonundan bile geçmeyen parayı nerede işleyecek
az stoklu olan sinerji ve tebilon iptal oldu bunlar bile iptal edildiyse incehesap'ın gönderme imkanı kalmadı yani tamamen patladısinerji iptal olmuş benim mail geldi