🔥İndirim Segotep 360 Mm Sıvı Soğutma Digital Ekranlı -2.800 TL

beyler aldım da garanti 2 ay gösteriyor 2 yıl olması zorunlu değil mi teknoloji ürünlerinde? 2 aysa iptal edeyim.
 
segotep yine çoğu markadan iyidir dandik sıvı sogutucu değil üst kalitede değil fiyatına göre güzel ürün
 
Ben kullanıyorum sesi yüksek değil deepcool 240mm den geçtim 10 derece farketti memnunum
 
bilgilendirme geçeyim hb'nin sattıgı ürün beaced olarak geliyor görseldeki ile ayni bilginize
 
Bir sorun yok bence hepsiburada satıcılı ürün. Fiyat/Performans olarka iyiye benziyor.
 
ben beyazını aldım fena değil.
soğutma: ortsa-iyi
ses: orta seviye

kurulum: kolay
41-42 cm üstü kasa bölmeli kasa tercih edin. ekran çinceden devşirtme bir ingilkizce programla çalışıyor.
 
Geri
Top